می‌دانیم که مقابل بهترین تیم آسیا قرار می‌گیریم؛

لیپی: برابر ایران حق اشتباه نداریم

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۲:۳۴
کد خبر: ۸۰۳۷۹۱
لیپی: برابر ایران حق اشتباه نداریم
سرمربی صاحب نام تیم ملی فوتبال چین در آستانه دیدار با ایران گفت: ایران یکی از قدرت های برتر آسیاست که در جام جهانی حضور داشته و برابر چنین تیمی حق اشتباه نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مارچلو لیپی در نشست خبری قبل از مسابقه با ایران اظهار داشت: ایران یکی از بهترین تیم های آسیا است، آنها در جام جهانی حضور داشتند و کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند ولی ما هم تیم توانمندی هستیم و می خواهیم از تمامی شانس هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

لیپی اضافه کرد: در بازی مقابل تیمی مثل ایران ایران شما حق هیچ اشتباهی ندارید چون ریسک کردن مقابل این تیم بسیار خطرناک است. ما باید بهترین عملکرد را در این بازی نشان بدهیم.

سرمربی تیم ملی چین در ادامه گفت: برای من خیلی مهم است که به نتیجه برسیم و من همیشه به دنبال موفقیت هستم. ما می دانیم ایران بهترین تیم آسیا است و در رنکینگ اول است. ما هم در رده ششم رده هستیم پس خیلی روشن است که مقابل قوی ترین تیم آسیا بازی می کنیم. می خواهیم بهترین عملکرد را از نظر تاکتیکی به نمایش بگذاریم و هیچ اشتباهی نکنیم. می خواهیم فردا کاملا با تمرکز بازی کنیم و به نتیجه خوبی برسیم.

لیپی پیرامون پیشرفت های فوتبال دو کشور اظهار کرد: هر دو کشور به پیشرفت های خوبی رسیده اند. ایران به جام جهانی رسید و تیم ما هم نتایج خوبی گرفت. به نظرم در ایران ظرفیت های زیادی وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز