لیگ سری آ کاراته- استانبول؛

اباذری و قراری زاده به مدال طلا رسیدند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۵:۰۵
کد خبر: ۸۴۸۱۲۳
اباذری و قراری زاده به مدال طلا رسیدند
در فینال اوزان منها و به اضافه 84 کیلوگرم تیم کاراته کشورمان به 2 مدال طلای دیگر دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، در پایان لیگ سری آ ترکیه، کاراته کاهای کشورمان در اوزان 84- کیلوگرم توسط مهدی قراری زاده و 84+ کیلوگرم توسط صالح اباذری به مدال طلا رسیدند.

قراری زاده در فینال اوگور آکتاش ترکیه ای دارنده عنوان قهرمانی اروپا در سال 2019 را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84+ کیلوگرم هم صالح اباذری در فینال مقابل گوگیتا آرکانیا گرجستانی پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو برنده شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

مهدی قراری زاده در رقابتهای پیش از فینال ابتدا۴ بر 3 میشل دورهام از استرالیا را مغلوب کرد. در ادامه یک بر صفر بر دانیل دیانتته از بلژیک غلبه کرد. در بازی سوم 2 بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.

او در بازی چهارم ۲ بر یک از سد صمد گوک از ترکیه گذشت. سپس ۵ بر صفر ایوان وسیچ از کرواسی را برد و سپس 3 بر2 آلوین کارال از کوزوو را شکست داد.

قراری زاده در نیمه نهایی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس در هانتی برنده میدان شد و به فینال راه یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم هم صالح اباذری پیش از حضور در فینال در اولین دیدار خود ۲ بر صفر آنجلا وسیچ از کرواسی را شکست داد. در بازی دوم ۳ بر صفر بوگدان تریکوز از صربستان را برد. سپس یک بر صفر از سد سیمونه مارینو از ایتالیا گذشت.

در ادامه صالح اباذری ۳ بر صفرصادق سنچولی از ایران را مغلوب کرد. در پنجمین مبارزه 3 بر صفر الکساندر کولوکوف از روسیه را شکست داد و در نیمه نهایی با نتیجه 7 بر صفر بر ایمان سنچولی از ایرلند شمالی غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز