دومین مرحله لیگ کوهستان کشور برگزار شد؛

قهرمانی مرد اول دانهیل ایران

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۴:۳۹
کد خبر: ۸۵۸۱۳۳
قهرمانی مرد اول دانهیل ایران
دومین مرحله لیگ کوهستان کشور با قهرمانی مرد اول دانهیل ایران به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، پس از پایان مسابقات بین المللی کوهستان بام ایران، هیات دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری میزبان لیگ کوهستان کشور شد. صبح روز پنجشنبه 23 خرداد دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان در رشته دانهیل با رقابت رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رده سنی جوانان امیر مهدی کردی(افق ایران استان البرز با زمان 2:04:43، شایان ولی زاده (هیات کردستان) با زمان 2:17:82 و متین قربانی:(هیات گلستان) با زمان 2:23:07 نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش بزرگسالان نیز بار دیگر حسین زنجانیان مرد اول دانهیل کشور توانست عنوان نخست را کسب کند. زنجانیان که هفته گذشته توانسته بود در رقابت‌های بین المللی ترکیه به عنوان نخست دست یابد این بار نیز در لیگ ایران مقام اولی خود را تکرار کرد.

حسین زنجانیان (بایک شاپ زنجانیان) با زمان 1:47:37

امیر نجفی بزی ( بانک رسالت کرمان) با زمان 1:49:94

محمد تقی محمدنیا (هیات گلستان) با زمان 1:52:71

رقابت کراس کانتری سواران بعد از ظهر روز 23 خرداد ماه برگزار شد. در پایان رقابت کراس کانتری رکابزنان رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت علی ظهراب‌زاده از تیم بیان ژن پارس، فرزاد خدایاری از تیم بیان ژن پارس و پرویز مردانی از تیم یک حال خوب تبریز توانستند رتبه‌های اول تا سوم را در رده سنی بزرگسالان از آن خود کنند.

در رده سنی جوانان نیز محمد حسن امینی از تیم فراز، علی لبیب از تیم یک حال خوب تبریز و امین تیموری خویری از تیم خط پایان خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز