مهدی آشوری:

شاهد ارتقا سطح داوری در قهرمانی آسیا بودیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۸:۲۹
کد خبر: ۸۶۲۹۶۷
رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته گفت: داوری در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا نسبت به ادوار گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تایلند از داوران جوان برای قضاوت دعوت شده بود و همین موضوع باعث شد تا سطح داوری‌ها نسبت به دوره های قبلی بهتر باشد و داوران جوان بتوانند با تجربه در این مسابقات آماده رقابت‌های جهانی و پارالمپیک شوند.

وی افزود: تیم داوری ایران از تمام تیم‌های داوری دیگر کشورها بالاتر است و این موضوع با موفقیت رقیه مصطفوی در کلاس‌های آموزشی داوری و قضاوت‌های خوب فریبا احدی و حضور لیلی توکلی در هیات ژوری تایلند نشان داده شد.

آشوری عنوان کرد: باتوجه به این که تیم ملی مردان والیبال نشسته ایران در فینال رقابت‌ها حضور داشت، قضاوت در مرحله رده بندی را بر عهده من گذاشتند و خوشحال هستم که در مجموع داوران ما توانستند نمرات خوبی را از هیات ژوری مسابقات دریافت کنند و عملکرد موفقی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در ایران در رشته والیبال نشسته لیگ برتر و لیگ دسته یک به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود و همین امر باعث شده تا داوران ما نیز به صورت حرفه‌ای عمل کنند و نسبت به داوران دیگر کشورها تجربه بیشتری در امر قضاوت داشته باشند و بدون مشکلی دیدارهای مختلف آسیایی یا جهانی را داوری کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در پایان گفت: والیبال نشسته ایران هم در بخش تیم‌های ملی و هم در بخش داوری عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشته است و در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم شاهد موفقیت تیم ملی و داوران کشورمان بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز