مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان-قزاقستان؛

عبدولی به مدال برنز دست یافت

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۹:۲۱
کد خبر: ۸۹۸۲۷۸
عبدولی به مدال برنز دست یافت
سعید عبدولی به مدال برنز وزن82 کیلو گرم کشورمان دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019در نورسلطان پایتخت قزاقستان، سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران و آخرین فرنگی‌کار در4 وزن نخست، در دیدار رده‌بندی برابر یوری شکریوبا از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید و مدال برنز جهان را از آن خود کرد تا اولین مدال‌آور کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی 2019 نام بگیرد.

عبدولی در این مبارزه امتیاز نخست را روی اخطار داوران به حریف گرفت و در خاک حریف را بالا آورد و با اجرای فن فیتو 4 امتیاز گرفت تا وقت نخست را5برصفر پیروز شود. عبدولی در وقت دوم یک بار حریف را در خاک نشاند و در نهایت 7برصفر پیروز مسابقه شد و مدال برنز جهان را بر سینه زد.

این سومین مدال عبدولی در رقابت‌های قهرمانی جهان بود. وی پیش از این طلای جهان 2011 استانبول و برنز جهانی 2017 پاریس را بدست آورده بود. عبدولی همچنین مدال برنز المپیک 2016 ریو را در کارنامه خود دارد.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019، سعید عبدولی در وزن 82کیلوگرم به مدال برنز رسید و میثم دلخانی در 63 کیلوگرم نیز پنجم شد اما پویا ناصری در55 و امین کاویانی نژاد در 72 کیلوگرم با شکست برابر حریفانحذف شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز