در مسابقات جهانی ژاپن؛

میرزاقابیک با رئیس فدراسیون جهانی راگبی مذاکره‌ کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۵:۳۴
کد خبر: ۹۲۰۱۰۶
رئیس انجمن راگبی کشورمان که به دعوت فدراسیون جهانی به ژاپن سفر کرده با رئیس این فدراسیون و دیگر مقامات راگبی جهان و آسیا دیدار و مذاکره کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حسن میرزاقابیک به دعوت رسمی این فدراسیون به کشور یادشده و میزبان مسابقات جهانی راگبی سفر کرد و طی آن مذاکراتی با بیل مونت رئیس فدراسیون جهانی انجام داد.

در این مذاکرات رضایت بخش در خصوص عضویت دائمی ایران در فدراسیون جهانی و راه‌های کمک به انجمن راگبی ایران به منظور ارتقای این رشته تبادل اندیشه شد. میرزاقابیک همچنین با نماینده فدراسیون جهانی در امور راگبی آسیا و ایران مذاکراتی صورت داد.

وی در مدت حضور در این رقابت‌های معتبر جهانی با تنی چند از روسای فدراسیون راگبی دیدار کرد و نشست‌های مفیدی را در راستای همکاری‌های دوجانبه انجام داد. رئیس انجمن راگبی کشورمان در مراسم بهترین‌های مسابقات جهانی ژاپن نیز به عنوان میهمان ویژه حضور یافت.

شایان ذکر است که مسابقات مذکور در یوکوهاما و توکیو برگزار شد و طی آن تیم‌های ملی آفریقای جنوبی، انگلیس و نیوزلند به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز