سیدرضا صالحی امیری در آغاز مجمع عمومی کمیته ملی المپیک:

تنها راه رسیدن به قله‌های افتخار از دل وفاق و همدلی بیرون می‌آید/ موزه ورزش ایران مانند یک شی ارزشمند می‌درخشد/ اخلاق را همواره مبنا قرار دادیم

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۴:۰۲
کد خبر: ۹۵۲۹۶۱
تنها راه رسیدن به قله‌های افتخار از دل وفاق و همدلی بیرون می‌آید/ موزه ورزش ایران مانند یک شی ارزشمند می‌درخشد/ اخلاق را همواره مبنا قرار دادیم
رییس کمیته ملی المپیک ایران گفت: باور داریم که تنها راه موفقیت و رسیدن به قله‌های افتخار از دل وفاق و همدلی بیرون می‌آید. منافع وفاق صدها برابر بیشتر از انشقاق است. سلطانی‌فر به عنوان راس این همدلی و وفاق قرار دارد و همه ما نیز در این راه پشت سر او هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران در آغاز مراسم چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک بیان کرد: طی دو سال گذشته نیمی از راه را با یکدیگر طی کردیم. در این مسیر با فراز و فرودهای زیادی مواجه شدیم ولی هیچ وقت مسیر را گم نکردیم. باور داریم که انگیزه لازم را برای پیمودن راه در ما وجود دارد، در این مسیر هیچ کس از دیگری پیشی نگرفت. در این‌مسیر اصولی را مدنظر گرفتیم و این اصول را مبنای باورهای خود قرار دادیم.

وی افزود: اخلاق را همواره در نظر گرفتیم، گفتگو و همدلی را مبنای همه کارها قرار دادیم، گفتگو در همه زمینه‌ها معجزه می‌کند و هیچ چیزی را از هیچ‌کس پنهان نکردیم. اگر موفقیتی کسب شد متعلق به فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و دیگر عوامل است و اگر ضعفی وجود دارد، که قطعا وجود دارد مقصر ما هستیم. در پیروزی‌ها لبخند زدیم و با شکست‌ها گریستیم. ساختار ورزش کشور بالاتر از یک نهاد است، ما به مصابه یک خانواده هستیم و همه همدل کار می‌کنیم.

 صالحی‌امیری اظهار داشت: همه قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولین همدل هستند و رسیدن به موفقیت در گروی همدلی و همگرایی است. سعی کردیم همه پیشکسوتان را تکریم‌کنیم، در یک سال گذشته ده‌ها همایش برگزار کردیم و در این مسیر گام‌های زیادی برداشته شد. دمیدن روح ورزش را به عنوان یک اولویت قرار دادیم. مردم ولی نعمت ما هستند و در هر فرصتی به آن‌ها آگاه‌سازی کردیم. رسانه را رکن چهارم می‌دانیم و حضورشان را در جمع ورزش مغتنم می‌شماریم.‌ با مجهز کردن آکادمی سعی کردیم که به بهترین نحو در خدمت اهالی ورزش باشیم.

 رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: بودجه کمیته المپیک افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، بودجه را به ۹۴ میلیارد رساندیم. تلاش‌های یک قرن در حوزه ورزش را مکتوب کردیم که آیندگان از آن استفاده کنند. موزه ورزش ایران مانند یک شی ارزشمند می‌درخشد و متعلق به مردم است. برای اولین بار منشور اخلاق ایران با تلاش وزارت ورزش و سلطانی‌فر به ثمر نشست و برای این است که زشتی‌ها را از ورزش ایران دور کنیم.

وی در پایان گفت: زنان ورزشکار ما قدم‌های مثبت و روبه جلویی برای رشد و ارتقای ورزش در این حوزه انجام دادند و آخرین کار بزرگ در این بخش برگزاری همایش زنان بود. باور داریم که تنها راه موفقیت و رسیدن به قله‌های افتخار از دل وفاق و همدلی بیرون می‌آید. منافع وفاق صدها برابر بیشتر از انشقاق است. سلطانی‌فر به عنوان راس این همدلی و وفاق قرار دارد و همه ما نیز در این راه پشت سر او هستیم. برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ همکاری و استفاده از ظرفیت‌های وزارت خارجه، وزارت ارشاد و ده‌ها ارگان دیگر در دستور کار داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز