عصر دیروز صورت گرفت؛

بازدید رحیمی و سیف از آکادمی ملی اسکیت آزادی و فدراسیون اسکیت

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۹۵۶۲۳
بازدید رحیمی و سیف از آکادمی ملی اسکیت آزادی و فدراسیون اسکیت
ذیحساب طرح‌های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر مجموعه ورزشی آزادی از فدراسیون اسکیت و آکادمی ملی اسکیت آزادی بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، عصر روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت، بیژن رحیمی ذیحساب طرح های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و هیات همراه و قدرت الله سیف، مدیر مجموعه ورزشی آزادی با حضور در فدراسیون اسکیت از ساختمان اداری و پیست اسکیت دیدن کردند.

در این جلسه بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بجهت توسعه و پیشرفت بستر اسکیت، عنوان نمود که امید است با حمایت و پشتوانه وزارت محترم ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن  ورزشی اقدام به ساخت سالن ورزشی سرپوشیده نماییم. با توجه به این که اکثر رشته های تحت پوشش فدراسیون اسکیت نیازمند به سالن سرپوشیده دارد این امر با توکل به خداوند و حمایت های لازم محقق خواهد شد.

رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از رییس فدراسیون به جهت ساخت ساختمان اداری و توسعه فضای سبز این مجموعه، حمایت خود را در راستای ساخت مجموعه اعلام و افزود که ورزش اسکیت این روزها در جامعه با استقبال فراوانی روبرو شده و این ورزش نیازمند حمایت بیشتری است.

در پایان جلسه رامین عتیقه چی دبیر فدراسیون، پیرامون جانمایی سالن سرپوشیده مورد نظر و موارد مهندسی شده این پیست توضیحاتی را ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز