فرشاد فلاحت‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود/ قلعه‌نویی هم از روز اول باتجربه نبود/ می‌توانیم لیگ امسال را درنظر نگیریم

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۵:۳۱:۰۸
کد خبر: ۹۹۹۲۴۸
مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود/ قلعه‌نویی هم از روز اول باتجربه نبود/ می‌توانیم لیگ امسال را درنظر نگیریم
بازیکن سابق استقلال گفت: امیر قلعه نویی نیز یک روز بی تجربه بود و من معتقدم ترکیب مجیدی که یک بازیکن محبوب هواداران و کارکشته است با مجید نامجو مطلق که او نیز محبوبیت بالایی دارد می تواند در استقلال موفقیت آمیز باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد فلاحت زاده مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال پیرامون بحث ادامه رقابت های لیگ به خبرنگار برنا گفت:  نظر شخصی من این است که باید رقابت ها لغو شود. سلامت بازیکنان اهمیت بسیار بالایی دارد ما در حال حاضر به بازیکنان خود در گل ریحان البرز تمریناتی را دادیم  که آنها انجام بدهند اما تمرین یکنواخت برای یک بازیکن خسته کننده است. می‌توانیم لیگ ۹۸ را در نظر نگیریم.

مربی گل ریحان البرز در ادامه با اشاره به اینکه برخی معتقدند باید قهرمانی پرسپولیس را اعلام کنند اظهار داشت: فکر می کنم در مورد اینکه چه تصمیمی گرفته شود می‌توان جلسه گذاشت و با توافق و هماهنگی سایر باشگاه‌ها تصمیمی اتخاذ کرد که اکثر اهالی فوتبال با آن موافق باشند. درحال حاضر اگر بخواهیم مسابقات را برگزار کنیم حداقل بیست و سی روز تیم ها نیاز به تمرین دارند و بعد هم قطعاً باید مسابقات به صورت فشرده انجام شود که این می‌تواند برای بازیکنان گران تمام شود. به هرحال هر تصمیمی که برای لیگ برتر بگیرند باید برای لیگ دسته اول هم بگیرند در لیگ دسته اول چندین تیم هستند که مدعی صعود به لیگ برتر هستند و امیدوارم بهترین تصمیم که کمترین خسارت را به ورزش و ورزشکاران برساند اتخاذ شود.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این سوال که آیا هنوز معتقد است مجیدی می تواند با استقلال به موفقیت‌های بزرگی  برسد و تصریح کرد: در مورد استقلال باید بدون تعارف به این نکته اشاره کنم که استقلال مگر بعد از مرحوم حجازی و پورحیدری چند مربی موفق داخلی در سال‌های گذشته داشته است. امیر قلعه نویی را کنار بگذاریم و شما بگویید کدام مربی ایرانی توانسته با استقلال به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند. امیر قلعه نویی نیز یک روز بی تجربه بود و من معتقدم ترکیب مجیدی که یک بازیکن محبوب هواداران و کارکشته است با مجید نامجو مطلق که او نیز محبوبیت بالایی دارد می تواند در استقلال موفقیت آمیز باشد و استقلال را به موفقیت برساند همانگونه که تا به اینجا هم نتایج بدی نگرفتند مهم این است که تیم از حاشیه دور باشد و آرامش  داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز