توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه صورت گرفت؛

راه اندازی موکب کتاب حسینی و شهدای کرمانشاه در قصر شیرین

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۱:۴۲
کد خبر: ۹۱۲۳۱۲
راه اندازی موکب کتاب حسینی و شهدای کرمانشاه در قصر شیرین
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان قصر شیرین موکب کتابهای حسینی را برپا کردیم

به گزارش خبرگزاری برنا،معصومه حسنی خوانسار، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در گفت گو با خبرگزاری برنا گفت: در شهرستان قصر شیرین موکب کتابهای حسینی را برپا کردیم ، بنده سعی کردم در کنار سایر مسئولین که هر کدام اقدامات شایسته ای را جهت مهمانی هرچه باشکوهتر اباعبدالله الحسین علیه السلام در استان انجام دادند یک سری از فعالیت هایی که مربوط به کتاب و کتابخوانی است را برای زوار محترم  داشته باشیم.از جمله اقدامات کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ایجاد ایستگاه مطالعه کتاب و نشریات برای زواری که اهل مطالعه و کتاب هستند در پایانه ی مرزی خسروی است که خداروشکر مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

 وی  افزود: در کنار موکب های که راه اندازی شده بود جای موکب کتاب حسینی را خالی دیدیم به همین خاطر سعی کردیم موکب کتابهای حسینی را در شهر قصر شیرین برپا کنیم و در این موکب فعالیت های کتابخوانی را داشته باشیم.

خوانسار در ادامه بیان کرد: از جمله فعالیت های موکب ما میتوان به نشست های کتاب خوانی، تحلیل و بررسی کتاب، نمایشگاهی از کتابهای حسینی که در آن فلسفه ی قیام عاشورا وجود دارد و همینطور استفاده از نرم افزار های کتابخانه ای که  در آن نرم افزار های کاربردی مذهبی وجود دارد و معرفی کتاب به صورت اپلیکیشن روی گوشی های موبایل زوار محترم ارسال میشود و همچنین راهنمای سفر اشاره کرد .

این مدیر در پایان خاطر نشان کرد:فعالیت های مخصوص کودکان و نوجوانان در موکب ایجاد کردیم مثل برگزاری کلاسهای نقاشی، کاردستی و قصه گویی که تمام این فعالیت ها توسط همکاران خوبم و کتابداران پرتلاشم در شهرستان قصرشیرین انجام میگیرد. که جا دارد تشکر و قدردانی ویژه ای از این عزیزان داشته باشیم و امیدواریم مورد قبول و پذیرش خداوند و امام حسین(ع) قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز