مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

موفقیت گل‌گهر حاصل ثبات مدیریتی و کادر فنی است

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۵:۳۵
کد خبر: ۸۳۸۴۲۶
موفقیت گل‌گهر حاصل ثبات مدیریتی و کادر فنی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: موفقیت گل‌گهر حاصل ثبات مدیریتی و کادر فنی است که در باشگاه‌های دیگر استان کمتر شاهد این قضیه بودیم.

دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی در گفت‌وگو با برنا در خصوص صعود تیم گل‌گهر به لیگ برتر اظهار داشت: هفته جوان را در استان پشت سر گذاشتیم چرا که آرمان‌گهر توانست از لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ دسته اول صعود کند و به لطف خدا تیم گل‌گهر هم توانست به لیگ برتر برود و این در کنار صعود تیم‌های برخی دیگر از رشته‌های ورزشی از لیگ‌های پایین به لیگ‌های بالاتر، جزء اتفاقات خوب برای ورزش استان بود.

وی افزود: استان منتظر صعود یک تیم فوتبال به لیگ برتر کشور بود که گل‌گهر به این افتخار رسید. همان طور که روز اول هم گفته بودم، مس هم این پتانسیل را داشت تا به لیگ  برتر برود و از حق نباید بگذریم ولی متاسفانه نتوانست صعود کند.

دکتر امیری‌خراسانی با بیان این که استان کرمان شایستگی داشتن نماینده در لیگ  برتر فوتبال استان را داشت، تصریح کرد: موفقیت گل‌گهر حاصل ثبات مدیریتی و کادر فنی است که در باشگاه‌های دیگر استان کمتر شاهد این قضیه بودیم.

وی ادامه داد: امیدوارم که ما واقع‌بینانه‌تر مسائل را جلو ببریم و مسئولین بومی دلسوزی بیشتری داشته باشند و به پیشرفت ورزش استان کمک دهند.

دکتر امیری‌خراسانی ضمن تقدیر از عملکرد باشگاه گل‌گهر بیان کرد: به مردم استان کرمان خصوصا به مردم سیرجان به خاطر این کسب این افتخار تبریک می‌گویم و انشاالله در سال جدید شاهد موفقیت‌های بیشتری هم باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: لازم  است تشکر ویژه داشته باشم از مسئولین و مدیران گل‌گهر، آقای گل‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان، هیئت فوتبال استان کرمان و ... که دست به دست هم دادند که این اتفاق خوب رقم خورد.  

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز