انتخابات در رسانه‌های دیگر؛

مدال طلای ادعای بی‌سند می‌رسد به کریمی قدوسی!

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۳۸۶۹
مدال طلای ادعای بی‌سند می‌رسد به کریمی قدوسی!
روزنامه‌ها و سایت های خبری در روز دوشنبه (13اردیبهشت ماه) همچنان به بحث داغ انتخابات پرداخته‌ و اغلب نیز درباره کاندیداها و همچنین وضعیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو به نگارش پرداختند که در نظر داریم روزانه بخشی از این گزارش و اخبار را منتشر کنیم.

آرمان ملی نوشت:    

«بگم بگم» یکی از روش‌های مواجهه با امور سیاسی در ایران از دهه 80 تا‌کنون است؛ روشی که شاید ابداع‌کننده آن محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق، باشد. او در مناظرات انتخاباتی سال 88 از این روش بهره‌برداری انتخاباتی کرد و اکنون نیز در میان مسئولان بیشترین ادعاهای بدون‌سند را منتشر می‌کند. از آزمایش واکسن کرونا روی شهروندان ایرانی در قبال دریافت وجه گرفته تا خرید جزیره از سوی مسئولان برای فرار، بخش کوچکی از ادعاهای رئیس دولت بهار در سال گذشته بوده و حالا شاید قدوسی می‌خواهد مدال نقره اتهامات بی‌سند را به خود اخصاص دهد؛ هرچند با توجه به تعداد ادعاهای تکذیب شده، می‌توان او را رقیب سر سخت احمدی‌نژاد برای کسب جایگاه اول ادعاهای بی‌سند دانست.

اعتماد نوشت: 

جواد ظریف ازجانب ۳۷ عضو جبهه اصلاحات، اسحاق جهانگیری ازسوی 35 نفر و مصطفی تاج‌زاده توسط ۳۲ نفر 
 به جبهه اصلاحات پیشنهاد شده و در رده‌های بعدی نیز مسعود پزشکیان با ۲۵ پیشنهاد، محمدرضا عارف با ۲۱، محسن هاشمی 20، محمد شریعتمداری با 19، مصطفی کواکبیان با ۱۵، محمد صدر با ۱۳ و محمود صادقی با ۱۲ پیشنهاد در جمع 10 نفر نخست قرار دارند. همچنین شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی که هرکدام به پیشنهاد 11  عضوجبهه اصلاحات و عباس آخوندی و صادق خرازی که به‌ترتیب ازسوی 11 و 10 نفر از اعضای این جبهه پیشنهاد شده‌اند، دیگر اعضای این فهرست 14 نفره را تشکیل می‌دهند.
 

روزنامه شرق نوشت: با نگاه‌کردن به این اسامی و جمع اعلام مواضع اعضای احزاب می‌توان تا این لحظه گفت نامزدهای حزب کارگزاران ظریف، محسن هاشمی و جهانگیری هستند؛ چنان که علی‌محمد نمازی هم گفته است: «تاکنون حزب روی معرفی محسن ‌‌هاشمی و محمدجواد ظریف اجماع داشته است و حتی اگر اسحاق جهانگیری بخواهد به این جمع اضافه شود، این موضوع را حزب بررسی می‌کند و جوانب را می‌سنجد». ظریف در عین حال از سوی حزب ندا هم معرفی شده است که در مجموع باید گفت ظریف و خرازی نامزدهای مد‌نظر این حزب قلمداد می‌شوند. سعید نورمحمدی، از اعضای حزب ندا، درباره این موضوع گفته است: «جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شنبه برگزار شد و در این جلسه گزینه‌های حزب برای معرفی به ائتلاف جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شدند. حزب ندای ایرانیان دو گزینه اصلی برای انتخابات ریاست‌جمهوری دارد که آقایان دکتر محمدجواد ظریف و دکتر محمدصادق خرازی هستند. 

خبرآنلاین در گفتگو با ابراهیم اصغرزاده نوشت: چگونه می توانیم قشر خاکستری را به میدان بیاوریم؟ این نکته مهمی است، چون مسائل بخش مهمی از قشر خاکستری مسائل معیشتی است و می‌دانیم وضعیت اقتصادی جامعه فوق العاده آشفته است و باعث بی آیندگی شده،  بسیار از خانواده ها نگران هستند و از آینده می‌ترسند و نرخ ازدواج پایین آمده است و همه اینها علایمی است که نشان می دهد چقدر نگاهشان نسبت به آینده تاریک است. ادبیات اصلاح طلبان ادبیات درس نامه‌ای کلاسی، دانشگاهی، روشنفکری است که توده مردم چندان نمی‌توانند با آن رابطه برقرار کنند، ولی ادبیاتی که آقای علم الهدی می‌گوید را شاید در خانه بنشینند و مثلا بگوید اسم زنتان را هم صدا نزنید و این را بشنوند و غش غش بخندند و خوشحال شوند و حتی بعضی از زنان هم بپذیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز