ابوالقاسم‌پور: دشمن می‌خواست ورزشکاران را درگیر جنگ کند/ خاطرات‌مان از ورزشگاه آزادی پاک شدنی نیست

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
|
۰۰:۰۱:۰۲
| کد خبر: ۲۳۳۳۹۱۲
ابوالقاسم‌پور: دشمن می‌خواست ورزشکاران را درگیر جنگ کند/ خاطرات‌مان از ورزشگاه آزادی پاک شدنی نیست
برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص حمله به زیرساخت‌های ورزشی توسط دشمن صحبت کرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص حمله آمریکا و اسرائیل به زیرساخت‌های ورزشی گفت: با تخریب زیرساخت‌های وزشی، خاطرات و افتخارات ما پاک نمی‌شود. خودم از این ورزشگاه‌ها خاطرات زیادی دارم.

وی افزود: می‌خواستند ورزشکاران را درگیر کنند و تفرقه بیندازند اما اینگونه نشد و من قول می‌دهم با حمایت وزیر ورزش و جوانان، بهترین اتفاقات رقم بخورد و زیرساخت‌های ورزشی‌مان بهتر از قبل شود.

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص حضور خود در میناب به یاد شهدای این منطقه توضیح داد: نمی‌خواستیم رسانه‌ای شود و کارمان دلی بود. می‌خواستیم صحنه را از نزدیک ببینیم و شما باید از نزدیک احساس کنید چه اتفاقاتی رخ داده است.

ابوالقاسم‌پور ادامه داد: حملات ناجوانمردنه زیادی انجام شد و خانواده‌ها تعریف می‌کردند که خودشان حس کردند چگونه کودکان تکه تکه شده‌اند.

وی در پایان در مورد شرایط استقلال خوزستان عنوان کرد: سعی کردم بخش عمده‌ای از بدهی‌ها را بدهم و مالک هم تمام کمک خود را انجام داده اما مشکلات بازیکنان خارجی یقه ما را گرفته است. قراردادهای زیادی مربوط به آن‌ها است که در سال‌های گذشته، بسیار بد بسته شده است. احساس می‌کنم به زودی تا ۲ هفته آینده اتفاق خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر