دختر رکوردشکن دو و میدانی: یک لحظه ترسیدم وگرنه رنگ مدالم طلایی می شد/ استقبالی که از من شد شیرین تر از مدال بود

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
|
۰۵:۰۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۱۴۴۵
دختر رکوردشکن دو و میدانی: یک لحظه ترسیدم وگرنه رنگ مدالم طلایی می شد/ استقبالی که از من شد شیرین تر از مدال بود
برنا - گروه ورزشی: دختر دونده ایذه‌ای پس از حضور در اولین تجربه بین المللی اش موفق شد درخشش خیره کننده‌ای را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هانیه شه‌پری مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا در هنگ کنگ در ماده ۳۰۰۰ متر بامانع به مدال نقره رسید و ضمن ثبت رکورد جدید ملی، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را هم کسب کرد.

 این دونده جوان ایران در ماده ۳۰۰۰ متر موفق شد با رکورد ۹:۴۹.۴۲ دقیقه عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را هم در کارنامه ورزشی اش ثبت کرد تا با کسب دو مدال ارزشمند نشان دهد می‌تواند در آینده ستاره‌ای درخشان در رشته دو و میدانی ایران در عرصه‌های بین المللی باشد. به همین بهانه به سراغ دختر دونده ایذه‌ای کشورمان رفتیم تا گپ ویژه‌ای را با این ستاره دو و میدانی داشته باشیم.

شه‌پری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اولین حضور بین المللی اش در دو و میدانی که با دو مدال باارزش رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفت، در خصوص شروع کارش در این رشته اظهارداشت: من از حدود ۴ سال پیش در طرح استعدادیابی مدارس به دو و میدانی روی آوردم و بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ اولین تجربه برون مرزی من به شمار می‌رفت.

دختر دونده ایران ادامه داد: خوشحالم که در نخستین تجربه بین المللی‌ام ضمن کسب دو مدال نقره و به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، توانستم رکوردشکنی را در عرصه ملی داشته باشم تا این مساله شیرینی این موفقیتم را دو چندان کند.

هانیه شه پری

این دونده ایذه‌ای در مورد مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها ۱۶ تیم آسیایی حضور داشتند که در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع با اختلاف ۳ ثانیه نسبت به دختر دونده ژاپنی دوم شدم. این در حالی بود که در ماده ۳۰۰۰ متر هم حریف چینی‌ام ۱۱ ثانیه زودتر از من از خط پایان عبور کرد و به مدال طلا رسید.

شه‌پری در خصوص مدالی که در در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع به دست آورد، تاکید کرد: در شیراز و در زمان رکوردگیری که داشتم در رکوردگیری اولم از روی مانع افتادم و همین مساله باعث شد ترس از تکرار این اتفاق در بازی رسمی داشته باشم وگرنه می‌توانستم در این ماده حتی مدال طلا را نیز به دست آورم. به هرحال این مساله تجربه‌ای شد تا بتوانم در رقابت‌ها و تورنمنت‌های بعدی شرایط بهتری را رقم بزنم.

وی در مورد هدف گذاری‌های خود در میادین بعدی اش به خبرنگار برنا گفت: انسان همیشه زیاده خواه است و هر وقت به هدفی در زندگی اش رسید، برای رسیدن به هدف بالاتر از آن تلاش می‌کند. به هرحال من هم می‌خواهم پس از تلاشم را دوچندان کنم تا بتوانم در عرصه جهانی و المپیک در سال‌های آینده موفقیت‌های بیشتری را به دست آورم. حس خوبی است که برای کشورت مدال بیاوری و پرچم کشور و سرود ملی کشورت را از بالای سکوی قهرمانی بشنوی. من هم تلاش می‌کنم در سال‌های آینده این اتفاقات شیرین و جذاب را رقم بزنم.

هانیه شه پری

شه‌پری ضمن تقدیر و تشکر از اهالی فدراسیون دو و میدانی به خصوص احسان حدادی رئیس فدراسیون تاکیدکرد: امکانات و شرایط اردویی که در این مدت از سوی فدراسیون برای ما در نظر گرفته بود، فوق العاده بود و با امکانات عالی که برای ما تدارک دیده شد، با آمادگی بدنی، فنی و روحی و روانی خوبی به هنگ کنگ رفتیم و خوشحال هستم از این رقابت‌ها دست پر به کشور بازگشتم.

وی در پایان گفت: کسب مدال نقره برای ما خیلی لذت بخش بود ولی شیرین‌تر و لذت بخش‌تر از این اتفاق، استقبال ویژه‌ای بود که خانواده، دوستان و همشهریان ایذه‌ای از من داشتند و برایم سنگ تمام گذاشتند تا شیرینی این مدال‌ها را برایم دو چندان کنند.

گفت و گو از سمیه قدیری

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر