آخوندی، زابلی‌زاده، زمان و والی‌نژاد

برنامه‌سازان تلویزیون برای انعکاس حماسه آزادسازی سوسنگرد تقدیر شدند

۱۳۸۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۹
برنامه‌سازان تلویزیون برای انعکاس حماسه آزادسازی سوسنگرد تقدیر شدند
معاون سیاسی سازمان صدا و سیما، مدیر شبکه خبر، تهیه کننده شبکه سحر و مدیر گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه اول سیما برای انعکاس حماسه آزادسازی سوسنگرد تقدیر شدند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، طی مراسمی که یکشنبه در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد و طی آن از فعالان رسانه‌ای مؤثر در انعکاس شایسته "سالگرد آزاد سازی سوسنگرد" در ایام بزرگداشت این حماسه سرنوشت ساز دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

شهباز زمان تهیه‌کننده برنامه "سلام تهران" از جمله بهترین‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهیه و انتشار گزارش‌های تصویری درباره فتح سوسنگرد در پوشش مطلوب این رویداد معرفی شد.

در این آیین که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با انگیزه تحکیم تعامل میان رسانه‌ها و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنین تقویت برنامه‌سازی در حوزه خاطرات و مقاطع تعیین کننده دوران دفاع مقدس برگزار شد، از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ مجید آخوندی معاون سیاسی سازمان، اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه خبر، شهباز زمان تهیه‌کننده شبکه سحر و حبیب‌الله والی‌نژاد مدیر گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه اول سیما مورد تجلیل قرار گرفتند.

"سلام تهران" عنوان برنامه‌ای است از سیمای کردی شبکه جهانی سحر که ساعت 20/30 (به وقت تهران) روزهای دوشنبه هر هفته در قالب پخش زنده و مستقیم، موضوعات و مسایل روز، مناسبت‌ها و تحولات سیاسی و فرهنگی و آخرین رویدادهای ایران و عراق را با حضور کارشناسان مجرب مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز