ترانس و یو پی اس شرکت فاراتل را از کجا بخریم؟

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۳۷۱۴
ترانس و یو پی اس شرکت فاراتل را از کجا بخریم؟
در این مقاله قصد داریم به سوال ترانس فاراتل و یو پی اس فاراتل را از کجا بخریم؟ پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، در این مقاله قصد داریم به سوال ترانس فاراتل و یو پی اس فاراتل را از کجا بخریم؟ پاسخ دهیم. با ما همراه باشید. در ابتدا به در مورد یو پی اس و ترانس به اختصار توضیحاتی را ارائه می کنیم. سپس بهترین شرکت برای خرید این محصولات را معرفی خواهیم کرد. 

یو پی اس چیست؟ 

برای مراقبت و محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر نوسانات و یا قطعی برق، یو پی اس طراحی و تولید شد. یو پی اس هم از سخت افزار دستگاه های الکترونیکی مانند یخچال، تلویزیون، لوازم خانگی، کامپیوتر، لوازم اداری، تجهیزات سازمان ها و کارخانه جات محافظت می کند و هم اینکه در مقابل از دست رفتن اطلاعات مهم سیستم ها در هنگام قطعی برق از آنها محافظت می نماید. 

در واقع یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است که باعث می شود دستگاه های الکترونیکی بعد از قطعی برق باز هم به کار خود ادامه دهد. سیستم یو پی اس با کم کردن مقدار انرژی ورودی به مدار دیواری و تقویت جریان جهت رسیدن به میزان ثابت شروع به فعالیت می کند. این تقویت جریان با استفاده از یک ترانسفورماتور انجام می شود و جریان ضعیف توسط این دستگاه زیاد می شود. البته در برخی یو پی اس ها تقویت جریان توسط باتری داخلی دستگاه صورت می گیرد. 

ترانس فاراتل + یو پی اس فاراتل

بیشتر دستگاه های یو پی اس دارای محافظ نوسان ولتاژ هستند که از صدمه به دستگاه در زمان زیاد شدن ولتاژ ممانعت می کند. با ما همراه باشید تا انواع یو پی اس را معرفی کنیم. 

انواع یو پی ‌اس 

همه یو پی اس ها شبیه هم نیستند. به طور کلی سه نوع یو پی اس داریم: 

  1. Offline یا Standby: در هنگام قطع شدن برق، یونیت ها منبع برق را از شهری به باتری داخلی انتقال می دهند. اینکار یک تأخیر زمانی کوتاه تا رسیدن برق به وجود می آورد البته در اندازه ای نیست که سبب خاموشی کامپیوتر و دیگر لوازم گردد. 
  2. یوپی‌اس تعامل بین خطوط (Line interactive): این نوع یو پی اس دارای یک ترانسفورماتور است که باعث می شود با وجود هر نوسانی، از باتری داخلی دستگاه استفاده نشود. یونیت‌های این دستگاه به کنترل همیشگی ولتاژ خطوط می پردازند و هنگامی که ولتاژ به پایین تر از مقدار معلومی برسد، ترانسفورماتور آغاز به فعالیت می کند. هنگامی که ولتاژ پایین تر از آن مقدار ثبت شود، باتری شروع به کار می کند. 
  3. UPS آنلاین: این دستگاه به شکل مداوم باتری داخلی را با استفاده از جریان برقشارژ می کند. زمانی که برق قطع شود یا دچار نوسان شود، بدون هیچ نوع تأخیری، دستگاه یو پی اس شروع به کار می کند و به عنوان منبع اصلی برق کار می کند. هنگام قطع برق یو پی اس برق مصرفی را تولید می کند ولی دیگر شارژ نمی شود. 

انتخاب یوپی‌اس مناسب 

  • هنگام خرید کردن یو پی اس دقت کنید که اختلال برق می تواند چقدر بر تجارت شما و دستگاه الکترونیکی شما تأثیر گذار باشد. 
  • معمولا بهترین میزان محافظت از دستگاه های الکترونیکی توسط یو پی اس های آنلاین انجام می شود. جهت استفاده برای دستگاههایی که خاموش شدن آنها سبب ضرر و زیان زیادی برای افراد می شود، استفاده از این دستگاه های یو پی اس توصیه می شود. جهت برنامه های بحرانی مانند سرورها، سیستم های تلفن و مخابرات. 
  • یو پی اس هایاستند بای یا لاین اینتراکتیو برای زمان هایی که قطعی برق یک مشکل عمده نیست ولی منجر به از دست رفتن اطلاعات می شود، انتخاب مناسبی است. این نوع یو پی اس می تواند در نوسانات برق، دستگاه ها را قابل اجرا نگه دارد. این نوع یو پی اس ها برای دستگاه هایی مثل فاکس یا کامپیوترهای مستقل توصیه می شود. 
  • یو پی اس لایناینتر اکتیو برای برای زمانهایی که نوسانات برقی خیلی زیاد هستند، توصیه می شود. نوسانات برق در یو پی اس لاین اینتر اکتیو به جای باتری داخلی با ترانسفورماتور برطرف می شوند. 

ترانس چیست؟ 

ترانس یک دستگاه الکترونیکی است که برای محافظت از کامپیوتر، یخچال، تلویزیون، کولر گازی و دیگر وسایل الکترونیکی طراحی و تولید شده است.  با استفاده از ترانس همه نیازهای برق رسانی، محافظت و کنترل برق لوازم برقی انجام می شود. وسایل و لوازم برقی مانند موارد ذکر شده در برابر نوسانات برق و نویزها یا قطع و وصل شدن برق بسیار حساس هستند، بنابراین استفاده از ترانس یا محافظ برق برای این دستگاه ها ضروری است. ترانس یا دستگاه محافظ برق در صورتی که ولتاژ زیر 180 و یا بالای 245 ولت شود، به طور خودکار جریان برق را قطع می کند و مانع از آسیب به دستگاه ها می شود.  

ترانس فاراتل + یو پی اس فاراتل

در ترانس‌هایی که اتوماتیک هستند افت ولتاژ به وسیله رله‌های جای گذاری شده در دستگاه به شکل پله ای اصلاح می شود. در این نوع دستگاه ها ولتاژ خروجی روی یک عدد ثابت باقی نمی ماند و در یک بازه استاندارد ثابت می گردد. بازه در نظر گرفته شده در این دستگاه ها 10 تا 158 ولت است. معمولا قیمت این دستگاه مناسب تر است و هزینه نگهداری از آن و تعمیرات آن پایین تر می باشد. 

سخن آخر 

در انتها در پاسخ به سوال ترانس فاراتل و یو پی اس را از کجا بخریم؟ به شما فروشگاه اینترنتی کاکتوس را معرفی می کنیم که از سال 1390 با هدف حمایت از کالای داخلی و محافظت از تجهیزات الکترونیکی شروع به کار کرد. این شرکت جهت تامین همه نیازهای مصرف کنندگان دستگاه های برقی و با توجه به اینکه برق شهری نوسانات زیادی دارد و لازم است از دستگاه های الکترونیکی محافظت شود؛ علاوه بر شرکت های داخلی محصولات شرکت های آلمانی، کره ای، تایوانی، آمریکایی، چینی و ایتالیایی را نیز عرضه کرده است. 

فروشگاه اینترنتی کاکتوس چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه و تامین انواع یو پی اس(ups)، استابلایزر، اینورتر، رک و کابینت باتری، شارژر باتری، باتری یو پی اس و رکتیفایر و ترانس را دارد. این شرکت سعی کرده مشکلات و مسائل مرتبط با قطع و یا نوسانات برق شهری را حل کند. مشتریان و خریداران  از کیفیت محصولات ارائه شده در این شرکت رضایت دارند. 

از مهم ترین ویژگی‌های محصولات کاکتوس می توان به کیفیت خوب، ماندگاری و طول عمر بالا، دوام و کارکرد بالا، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش مناسب شرکت و انطباق فنی با صنایع کشور اشاره کرد. از اصلی ترین دلایل رضایت مشتریان از محصولات این شرکت، انتخاب درست و صحیح سازندگان تجهیزات الکترونیکی از طرف این شرکت است. 

فروشگاه اینترنتی کاکتوس همچنین به مشتریان و کسانی که قصد خرید تجهیزات و دستگاه های نام برده را دارند، اطلاعات کامل و جامعی را ارائه می کند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را بیابند و آن را تهیه کنند. کاکتوس مهم ترین سرمایه و اعتبار خود را مشتریان و مصرف کنندگان می داند به همین دلیل به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می دهد تا نیازهای اداره جات، سازمان ها و کارخانه جات به بهترین شکل ممکن با محصولات با کیفیت برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز