بهترین چشم انداز به حرم مطهر را چه هتلی دارد؟

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۳:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۵۸۳۷
بهترین چشم انداز به حرم مطهر را چه هتلی دارد؟
هتل های بسیاری در نزدیکی حرم امام رضا(ع) وجود دارند که نمایی از حرم امام هشتم را نشان می دهند اما تنها تعداد کمی هتل وجود دارد که بهترین چشم انداز رو به حرم را دارند.

به گزارش برنا، در شهر مشهد هتل های بسیاری وجود دارد که در لِول های مختلفی فعالیت می کنند. در بین این هتل ها، هتل های چهار ستاره به نسبت گزینه ای بهتر برای اقامت می باشند و اغلب مورد انتخاب از سمت زائرین قرار می گیرند. زیرا قیمتی پایین تر از هتل های پنج ستاره دارند، اما کیفیت و امکاناتی کامل را در اختیار مهمانان قرار می دهند.

یکی دیگر از معیار هایی که برای گردشگرا تور مشهد در نظر گرفته می شود چشم انداز هتل رو به حرم است. هتل های بسیاری در نزدیکی حرم وجود دارند که نمایی از حرم امام هشتم را نشان می دهند اما تنها تعداد کمی هتل وجود دارد که بهترین چشم انداز رو به حرم را دارند. از جمله این هتل ها می توان به هتل قصر الضیافه، هتل مدینه الرضا، هتل رضوان و هتل رزر درویشی مشهد اشاره کرد.

البته نباید از این مسئله چشم پوشید که بیشتر هتل های 3 ستاره نزدیک حرم، به دلیل قیمت مناسب بسیار محبوب تر هستند. به عنوان مثال می توان به هتل عقیق رضوی مشهد و هتل نسیم مشهد اشاره نمود. این هتل ها از نظر کیفیت مناسب بوده ولی قیمتی بسیار مناسب دارند. در ادامه همراه پرشین هتل باشید.

کدام هتل بهترین چشم انداز حرم را دارد

هتل رز درویشی مشهد و تصور در داخل صحن جامع رضوی

هتل رز درویشی مشهد به عنوان لوکس ترین هتل چهار ستاره در شهر مشهد سال 1399 افتتاح گردید. نوساز بودن این هتل سبب شده تا فضایی بسیار زیبا و مجلل داشته باشد، به گونه ای که شما در همان ابتدای ورود به لابی برای لحظه ای حس رضایت را در خود احساس می کنید. زمانی که شما سوار آسانسور های این هتل می شوید، خود را درون صحن جامع رضوی خواهید دید.

هتل رز درویشی مشهد زیر مجموعه هتل درویشی پنج ستاره مشهد می باشد که با توجه به این موضوع، می توان انتظارات بالایی از اقامت در این هتل داشت. حدود 107 واحد اقامتی مجهز و زیبا در 22 طبقه ساختمانی این هتل وجود دارد که با هر سلیقه و تعداد نفراتی امکان اقامتی رضایت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد. البته ناگفته نماند که هتل های دیگری مانند هتل رفاه مشهد نیز کیفیت بالایی در بین چهار ستاره ها دارند، اما از نظر لوکس بودن فضا به پای رز درویشی نمی رسند.

هتل قصر الضیافه مشهد واقع در صحن هدایت

اگر به دنبال بهترین چشم انداز رو به حرم مطهر هستید، پیشنهاد ما به شما هتل قصر الضیافه مشهد است. این هتل مشهد در صحن هدایت قرار گرفته که شما به محض خروج از هتل، داخل صحن قرار خواهید گرفت. این هتل مشهد 5 ستاره بوده و دارای تمامی امکانات رفاهی می باشد. هتل قصر الضیافه مشهد در سال 1385 به بهره برداری رسیده است. اما به دلیل ارائه خدمات بهتر به گردشگران بازسازی های بسیار خوبی در این هتل انجام شده است. هتل قصر الضیافه مشهد داریا 3 طبقه ساختمانی و 50 واحد اقامتی می باشد که معماری و چیدمان آن ها به صورت اسلامی است.

لابی مجلل هتل رز درویشی مشهد

لابی مجلل هتل رز درویشی مشهد

هتل رضوان مشهد و فاصله ی کم تا بست شیخ طوسی

به جرات می توان گفت هتل رضوان مشهد نوساز ترین هتل 4 ستاره مشهد است که تنها 3 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. این هتل مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی 5 واقع شده است. این هتل مشهد در اوایل شهریور ماه 1400 افتتاح شده و با ارائه بهترین خدمات یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

سایت پرشین هتل، ارائه دهنده هتل های مشهد با بهترین کیفیت

بهترین روش برای رزرو هتل های مشهد، انتخاب سایت معتبر برای این امر می باشد. زیرا شما با رزرو آنلاین و یا تلفنی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید و در سریع ترین حالت، تور مشهد را رزرو کنید. سایت پرشین هتل امکان همچین امکانی را به همراه بیشترین مزیت ها در اختیار شما قرار داده و یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل و تور مشهد می باشد.

پشتیبانی 24 ساعته سایت پرشین هتل با دارا بودن کارشناسان حرفه ای و با تجربه، تمامی تلاش خود را در جهت جلب رضایت زائرین عزیز کند. شما می توانید با شماره تلفن های 05138096 و 05138095 تماس حاصل نمایید و یا به صورت آنلاین و حضوری اقدام به رزرو از این سایت نمایید. در رزرو تلفنی تخفیفات ویژه نیز ارائه می شود که پیشنهاد می کنم از دست ندهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز