سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نهالی را که برانکو کاشت حالا با یحیی جان گرفته است/ شهریار در پرسپولیس احیا شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۹۵۸۵
نهالی را که برانکو کاشت حالا با یحیی جان گرفته است/ شهریار در پرسپولیس احیا شد
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: 5 قهرمانی متوالی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام بخشی از تاریخ پرسپولیس را در این دوره ساخته و حالا این کلکسیون جذاب قهرمانی در آسیا را کم دارد.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی اخیر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با همکاری و همدلی اعضای تیم و باشگاه و حمایت و انرژی مثبتی که هواداران برای این تیم داشتند موفق شد اتفاق مهمی را رقم بزند و این اتفاق مهم حاصل تلاش همه بود و باید این موفقیت را به همه تبریک بگویم.

او افزود: پرسپولیس 6 فصل پیش با حضور برانکو نهالی را  کاشت که با این مربی کروات کم کم بزرگ شد و حالا با حضور سرمربی و کادر تمام ایرانی به بلوغ رسیده و تیمی بود که با وجود برخی مشکلات و کمبودها در سال های اخیر بهترین نمایش ها را از خود ارائه داد و تیم تر از تمام رقبایش بود و حالا این گلات حاصل تلاشی شبانه روزی است که شیرینی و حلاوت خاصی دارد. نهالی را که برانکو کاشت حالا با یحیی گل محمدی جان گرفته است.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید به کمک مدیریت به تداوم موفقیت‌های سال‌های اخیر تصریح کرد: حضور مردانی مثل سمیعی، صدری، ابراهیم شکوری و مدیران دیگر و آرامشی که مدیریت باشگاه به تیم منتقل کرد، اتفاق فوق العاده ای محسوب می شد. متاسفانه مدیران قبلی در برهه ای خواسته و ناخواسته حواشی را برای تیم ایجاد کردند اما در ماه هایی که سمیعی و همکارانش حاضر هستند پرسپولیس از این جهت شرایط آرمانی را دارد.

او افزود: 5 قهرمانی متوالی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام بخشی از تاریخ پرسپولیس را در این دوره ساخته و حالا این کلکسیون جذاب قهرمانی در آسیا را کم دارد که امیدوارم امسال این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد و همه ما بتوانیم قهرمانی در آسیا را در کنار پرسپولیس جشن بگیریم.

انتظاری درخصوص شرایط خط حمله پرسپولیس در فصلی که گذشت به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در مجموع خط حمله خوب و فوق العاده ای را داشت. در ابتدای فصل با اتفاق شوک آوری که برای عیسی آل کثیر رخ داد، فشار روی مهدی عبدی مضاعف شد و این موضوع کمی برای این مهاجم جوان پرسپولیس بار روانی منفی را ایجاد کرد اما در نیم فصل دوم با بازگشت عیسی و اضافه شدن شهریار و مهدی ترابی کم کم شرایط عبدی هم خوب شد و رقابت جذاب در خط حمله انگیزه مهدی را برای جنگیدن دوچندان کرد به طوری که عبدی در اواخر فصل نشان داد جزو بهترین های ایران است و گل های حساسی را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا خط حمله پرسپولیس در مجموع شرایط خوبی داشته باشد.

او درمورد جدایی احتمالی مغانلو گفت: شهریار مهاجم خوبی است اما باید قبول کرد که او در پرسپولیس احیا شد و به روزهای اوج بازگشت. با این حساب بی انصافی است که او در ایران در تیم دیگری به کار خود ادامه دهد و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که در فصل آتی هم در خط حمله در کنار مهاجمان خوب دیگر این تیم به کار خود ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اشاره‌ای هم به حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی داشت و در این خصوص اظهار داشت: پرسپولیس بزرگ است و بازیکنانی که به تیم می پیوندند هم باید شرایطی در حد و نام و اعتبار پرسپولیس داشته باشند. به اعتقاد من بحث اول و اولویت اول پرسپولیس در این نقل و انتقالات باید حفظ ستاره ها و نیروهای اصلی اش باشد و در مرحله دوم در پی جذب بازیکنانی باشد که در پازل تاکتیکی و شرایط فنی حرفی برای گفتن داشته باشند. برای قهرمانی در آسیا نیازمند ابزاری هستیم که بخشی از آن باید در نقل و انتقالات تامین شود. امیدوارم مدیریت که تا به امروز از هیچ کمکی برای اهداف پرسپولیس دریغ نکرده در این برهه حساس نیز تمام تلاش خود را به کار گیرد تا نیروهای لازم و مدنظر برای ادامه موفقیت‌های پرسپولیس در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز