مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی:

روز ارتباطات، بهانه‌ای برای یادآوری جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی‌هاست

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۳۴۱۰
روز ارتباطات، بهانه‌ای برای یادآوری جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی‌هاست
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان، گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای برای یادآوری جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای عمومی و خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ذوالفقار همتی افزود: استان آذربایجان شرقی در حوزه ارتباطات و رسانه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و روابط عمومی‌ها باید از این ظرفیت برای تعامل دوسویه با افکار عمومی و تحقق اهداف سازمان‌های خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم، برنامه‌های روز ارتباطات و روابط عمومی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های امسال عمدتاً با محوریت تبلیغ و فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های آنلاین و پخش گزارش‌های تلویزیونی و رادیویی پیش‌بینی شده است.

همتی همچنین از برگزاری جلسه ویدئوکنفرانسی هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد از مدیران روابط عمومی دستگاه‌هایی که در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نقش‌آفرینی کرده‌اند به طور ویژه قدردانی شود.

وی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش و همراهی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، شرایط فعلی نیز با موفقیت سپری شده و شاهد حرکت رو به رشد روابط عمومی‌ها و ارتقای جایگاه آنها در سازمان‌های اجرایی باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز