پیام تبریک ایوب بهتاج به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزشهای زورخانه ای

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۷
پیام تبریک ایوب بهتاج به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزشهای زورخانه ای
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با انتشار پیامی فرارسیدن هفته فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزشهای زورخانه ای را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام به شرح زیر است:

عصاره و جان کلام مرام و منش پهلوانی همواره با نام حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) در هم آمیخته و ورزشکاران میهن اسلامی مان می کوشند تا با تآسی به شیوه زندگی پهلوانانه آن امام همام آثاری ماندگار بر تارک تاریخ بر جای بگذارند.
 
وجود فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در کشورمان نشان از اهمیت توجه به توسعه و ترویج ورزش پهلوانی است و جایگاه رفیع ورزش جوانمردانه در نظر و عمل ورزشکاران این دیار، آنها را به رخ جهانیان می کشد.
تاریخ ورزش ایران زمین با یادآوری نیکنامانی همچون پوریای ولی و غلامرضا تختی که ادامه دهنده راه پهلوانانه امام علی(ع) هستند، این مسیر را در اذهان همگان به خوبی باقی گذاشته است و نامگذاری «هفته فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه ای» دلیل محکم دیگری بر اهمیت توجه جدی به این مقوله انسان ساز در ورزش است.
بنده با تبریک فرارسیدن « هفته فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه ای » آن را به پهلوانان ورزش کشور عزیزمان و علی الخصوص ورزشکاران پهلوان سیرت استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال می خواهم ورزشکاران ما را یاری کند تا همانند گذشته در صف اول کمک به افتادگان حضوری پررنگ داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز