رئیس هیئت دوومیدانی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۶۵۱۴
رئیس هیئت دوومیدانی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد
سعید حاجی زاده بخشایش با کسب 15 رای توانست به مدت 4 سال رئیس هیأت دوومیدانی استان آذربایجان شرقی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده بخشایش که با ۱۵ رای بعنوان رئیس جدید هیئت دوومیدانی استان انتخاب شد در سخنان خود عنوان کرد: نگاه ویژه ای به هیئت دوومیدانی استان خواهم داشت: چرا که کمتر هیئتی از امکانات موجود هیئت دوومیدانی بهره مند می باشد.

حاجی زاده عقد تفاهم نامه همکاری با شهرداری را نقطه قوت هیئت برشمرد و گفت: در نظر داریم به جهت بهره مندی از فضاهای ورزشی بیشتر در سطح استان با شهرداری تفاهم نامه ای عقد کنیم تا عموم مردم بتوانند در رشته دوومیدانی فعالیت داشته باشند.

حاجی زاده با اشاره به اهمیت درآمدزایی در رشته های ورزشی اشاره کرد در نظر دارد با واگذاری تایم های عمومی ضمن گسترش اقبال عمومی به ورزش دوومیدانی زمینه کسب درآمد برای هیئت را فراهم سازد .

او ادامه داد: درحوزه ورزش بانوان در نظرداریم امکانات موجود به نسبت مساوی بین آقایان و بانوان تقسیم شود تا شاهد قهرمان پروری در این رشته، بین بانوان نیز باشیم.

حاجی زاده در پایان با تاکید بر اینکه هیئت های شهرستانی نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف هیئت استان دارند، گفت: بصورت دوره ای به منظور بررسی عملکرد هیئت های دوومیدانی شهرستانی و فعال سازی این هیئت ها، خود حضور خواهم یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز