مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی:

هدف اصلی دوومیدانی استان کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۶۵۱۷
هدف اصلی دوومیدانی استان کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است
مجمع انتخاباتی هیأت دوومیدانی استان آذربایجان شرقی به ریاست ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و با شرکت اعضای مجمع روز سه شنبه 27 خرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایوب بهتاج  در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات صادقیان پور رئیس سابق هیئت استان وی را فردی ارزشمند ، پاکدست و زحمت کش برای رشته دوومیدانی استان معرفی کردند .

وی با بیان اینکه مجمع دوومیدانی یک مجمع شاخص در استان است گفت: در بین حاضرین دو نفر امید کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ حضور دارند .

رئیس مجمع انتخاباتی هیأت دوومیدانی آذربایجان شرقی ادامه داد: آقای حاجی زاده فردی شناخته شده در سطح استان می باشد که مدیریت های مختلفی را در کارنامه خود داشته و در پیچ و خم اداری و ورزشی صاحب تجربیات ارزشمندی می باشد.

ایوب بهتاج با اشاره به اهمیت و جایگاه رشته دوومیدانی در ورزش کشور اظهار داشت: وظیفه داریم در امور تمامی هیئت ها حساسیت داشته باشیم اما نسبت به برخی این حساسیت بسیار است و یکی از این هیئت ها دوومیدانی می باشد.
 
وی ادامه داد: آنچه از رئیس جدید هیئت دوومیدانی استان انتظار داریم این است که با حضور در کنار ورزشکاران و محل تمرین و اماکن تحت نظر از نزدیک شاهد فعالیت های ورزشکاران باشند و به عینه مشکلات ورزشکاران را بچشند چرا که دوومیدانی یکی از سخت ترین ورزش ها است و ورزشکاران آن نیازمند همدلی و همراهی بیشتری هستند.
رئیس مجمع انتخاباتی هیأت دوومیدانی استان آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش رو بودن المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد: تمام تلاشمان را باید معطوف به کسب دو سهمیه دیگر المپیک بکنیم و بتوانیم ظرفیت و پتانسیل بالای رشته دوومیدانی را در سطح کشور بر همگان نمایان کنیم چرا که از نظر آب و هوایی انتظار می رود ورزشکاران استان در مراحل مختلف کشوری خوش بدرخشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان به اشاره به اهمیت تقویت شهرستان ها در رشته دوومیدانی ادامه داد: انتظار این است ایجاد پیست دوومیدانی خاکی مطلوب برای شهرستانها و در تبریز علاوه بر پیست باغشمال پیست دیگری در مجموعه های خود شهرداری ایجاد و تکمیل شود .

وی در پایان با اشاره به این مطلب که در دو هفته پیش رو جلسه ای را با آقای مبینی سرپرست محترم فدراسیون برگزار خواهد شد گفت: برگزاری کلاس مربیگری داوری بانوان و آقایان برای تربیت داوران و مربیان استان یک ظرفیت مهم است که می توان با برگزاری صحیح ظرفیت دوومیدانی استان را روز به روز ارتقا داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز