نشست هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های منطقه ۳ کشور برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۹۴۱
نشست هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های منطقه ۳ کشور برگزار شد
نشست هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های عضو کارگروه منطقه 3 کشور به منظور هماهنگی و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف این حوزه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این نشست که با هماهنگی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، مهم‌ترین مسائل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان‌های شمال‌غرب کشور از جمله مدیریت بیماری کرونا، فعالیت تشکل‌های سیاسی، مسائل مرزی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل کارگری و حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به نقش استانداری‌ها در تنظیم روابط بین دستگاه‌های استانی، بر افزایش اختیارات استانداران در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

علیار راستگو همچنین با اشاره به تنگناهای اجرایی و اقتصادی در اداره کشور، گفت: تمامی فرمانداران، بخشداران و سایر مدیران اجرایی دولت به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.

معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان هم در این جلسه دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف حوزه مسئولیت خود بیان کردند.

نحوه مدیریت بیماری کرونا و ارزیابی امکانات بهداشتی و درمانی، مسائل مربوط به امنیت مرزی و کنترل ورود و خروج کالا در مرزها، لزوم استفاده از ظرفیت دیپلماسی استان‌های مرزی، روند نظارت بر بازار کالاهای اساسی، نحوه تعامل با نمایندگان مجلس، راهکارهای تقویت اعتماد اجتماعی، فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی، مدیریت آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین شهری، مسائل مربوط به تقسیمات کشوری، مسائل کارگری و مشکلات بخش تولید و لزوم همکاری‌های مشترک استان‌های همجوار در مسائل مختلف از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز