شهردار تبریز مطرح کرد:

خبرنگاران بازوی توانمند شهرداری در اطلاع رسانی هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۱۲۷۰
خبرنگاران بازوی توانمند شهرداری در اطلاع رسانی هستند
شهردار تبریز به مناسبت فرا رسیدن ۱۷مرداد، روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام ایرج شهین باهر به شرح زیر است:

امروزه با توسعه فناوری، فعالیت شبکه های اجتماعی و اقبال به ایفای نقش شهروند خبرنگار در پیام رسان های فضای مجازی، وظیفه خبرنگاران حرفه ایی سنگین تر شده و دقت و نظارتی بیشتر لازم است تا اخبار سفارشی و کذب را از اخبار واقعی و شفاف جدا و مردم را آگاه تر نمود.

در حوزه مدیریت شهری، خبرنگاران چندین سال است که به عنوان بازوی توانمند ما عمل کرده و با اطلاع رسانی صحیح کاستی ها و احیانا کمبودها در حوزه های مختلف، ما مدیران شهری را برای رفع هرچه سریع تر کاستی ها رهنمون می سازند.  

خبرنگاران را جزو دلسوزترین و مفیدترین اقشار جامعه می دانم چراکه همواره با کم ترین توقع و انتظارات، در راستای عمل به رسالت سنگین خود، شبانه روز خود را وقف آگاهی رسانی می کنند و با عبور از منافع شخصی، همیشه منافع عمومی جامعه را مورد هدف قرار می دهند.

اگرچه ممکن است اقدامات خبرنگاران و روزنامه نگاران عزیز در راستای عمل به رسالت خویش، به مزاج برخی ها خوش نیاید، اما همگان بر این واقف اند که اگر اقدامات آگاه بخشی آنان نباشد، قطعا جامعه از مسیر توسعه و آبادانی به انحراف کشیده می شود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که این روز به پاس تلاش ها و شجاعت های این شهید والامقام به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این مناسبت را به تمام خبرنگاران تلاشگر شهرمان تبریک می گویم و از خداوند منان برایشان سعادت و رستگاری مسئلت می نمایم.

ایرج شهین باهر

شهردار تبریز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز