مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طرح کرد:

مشارکت فعال شهرداری تبریز در ماندگاری چهره‌های انقلاب

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۸۱۶۰
مشارکت فعال شهرداری تبریز در ماندگاری چهره‌های انقلاب
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیشرفت‌های فرهنگی و هنری استان در سایه مشارکت‌ فعال و مؤثر اقشار مختلف و مخصوصا شهرداری تبریز به دست آمده است که موجب ماندگاری چهره‌های انقلاب و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده در حاشیه آیین کلیدزنی فصل دوم سریال جلال اظهار داشت: مشارکت در ساخت کارهای هنری نظیر سریال جلال، چشمگیر بوده و به منظور تبیین و تبلیغ ارزش‌های انقلاب این کار باید صورت بگیرد.  

او افزود: پیشرفت‌های فرهنگی و هنری و حتی اقتدار نظامی و دفاعی ما در سایه مشارکت‌ جمعی مسئولین به ویژه شهرداری به دست آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار با اشاره به پیام سریال جلال برای نسل آینده عنوان کرد: پیامی که فیلم‌هایی چون سریال جلال برای نسل‌های بعدی دارد این است که انقلاب اسلامی با تلاش، ایثارگری و تحمل زجر و شکنجه و آزار و اذیت‌هایی در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس به دست آمده است و اشخاص به خاطر حفظ نظام و انقلاب و ایجاد امنیت پایدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و فهیم و باغیرت استان و کشور تلاش کرده اند.

او اضافه‌ کرد: باید قدردان زحمات قهرمانان و شهیدان بزرگوار انقلاب باشیم و به طرق مختلف، بخصوص با زبان هنر فعالیت‌های این عزیزان را تبلیغ و تبیین کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز