با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛

وبینار تخصصی «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۷۲۶۵
وبینار تخصصی «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار شد
وبینار تخصصی «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» با حضور مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای آذربایجان شرقی به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان جهاد دانشگاهی استان و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این وبینار تخصصی، دکتر مهدی منتظر قائم، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با ارائه مطالبی در خصوص مخاطب و جایگاه آن در روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی فقط ابزار اطلاع رسانی نیست، بلکه سیستمی است که باید بتواند به فرآیند "درون‌داد و پردازش" کمک کرده و برون‌داد را حمایت کند.

وی گفت: روابط عمومی، بدنه بیرونی سازمان بوده و در خط مقدم جبهه ارتباطی سازمان با محیط پیرامونی قرار دارد و روابط عمومی‌ها باید بتوانند از بازارهای مختلف در ابعاد مختلف، در راستای بهینه‌سازی و افزایش کارایی سازمان خود بهره بگیرند.

مهدی رفیعی بهابادی، سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز در این وبینار تخصصی با بیان این‌که روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و کارکنان سازمان با بیرون است، اظهار داشت: روابط عمومی باید به تاثیر پیام در جامعه توجه داشته باشد و دائماً بازخوردها را بسنجد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز