آغاز محدودیت های کرونایی در تبریز + اسامی شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۱۳۶۳
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهرستان به ویژه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، علیار راستگو گفت: محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شوند و تا دو هفته‌ی دیگر قابل تمدید هستند.

وی گفت: این محدودیت ها در مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرستان‌های عجبشیر، آذرشهر، بناب، اهر، شبستر، مراغه و چاراویماق، میانه و بناب اجرا می شود.

وی ادامه داد: محدودیت در شهرستان تبریز در مشاغل گروه سه و چهار اعمال می شود.

بر اساس این گزارش، فهرست مشاغلی به شرح زیر است:

گروه شغلی ۲: مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی‌فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی‌فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت‌فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی‌فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل.

گروه شغلی ۳: مدارس،  دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی-حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی.

گروه شغلی ۴: همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ‌وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز