مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد

آغاز فرایند ثبت نام جشنواره معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۶۶۲۱
آغاز فرایند ثبت نام جشنواره معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه آذربایجان شرقی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از آغاز فرایند ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی در سی و دومین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین فتحی اظهار کرد: واحدهای تولیدی صنعتی خدماتی و کشاورزی استان به منظور ثبت نام و شرکت در این جشنواره با مراجعه به نشانی اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir می‌توانند نسبت به درج اطلاعات درخواستی مربوط به کارگران و گروههای کاری نمونه و نیز واحد تولیدی اقدام کنند.

وی افزود: فرایند ثبت نام در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار واحدهای نمونه استان در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از تاریخ 14 آبانماه لغایت 14 آذرماه سالجاری ادامه دارد و علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلامی نسبت به درج و ثبت مشخصات درخواستی اقدام کنند.

فتحی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، افزود: با توجه به نقش جامعه تولید محور در ارتقای کرامت و منزلت کارگران شریف استان و ضرورت بهره گیری از این ظرفیت بزرگ این جشنواره هر سال با هدف معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه جامعه کار و تولید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت همراهی و  مشارکت گسترده واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی استان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: فراخوان عمومی جشنواره در سطح استان و شهرستان با بهره گیری از رسانه‌های دیداری، شنیداری، به‌ویژه ظرفیت‌های فرمانداری، ادارات تامین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش فنی و حرفه‌ای، بازرسین کار، فضاهای مجازی، هفته نامه‌ها و مجلات شهرستانی جهت اطلاع رسانی به کلیه مدیران واحدها و کارگران بنگاه‌های اقتصادی جهت مراجعه به سایت و انجام ثبت نام به‌عمل آمده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز