شهردار منطقه ۲ تبریز خبر داد.

پلمپ ۱۱ واحد و تذکر کتبی به ۷۵۰ واحد صنفی

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۳۸۳۳
پلمپ ۱۱ واحد و تذکر کتبی به ۷۵۰ واحد صنفی
شهردار منطقه ۲ تبریز با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مقابله با کرونا، از اخطار کتبی به ۷۵۰ واحد صنفی غیرضروری سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، باقر خوشنواز در گفتگویی ضمن اعلام این خبر گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با مسئولیت حوزه معاونت خدمات شهری منطقه و با بکارگیری ۳ اکیپ متشکل از ۵۰ نفر از نیروهای نواحی سه گانه و واحد تخلفات، علاوه بر فعالیت شبانه، در طول روز هم در حال تلاش بوده و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در حال فعالیت هستند.

شهردار منطقه ۲ تبریز در ادامه افزود: قبل از اجرای ساعت تعطیلی (۱۸ عصر) اکیپ های این حوزه ضمن هشدار به اصناف غیرضروری برای تبعیت از تعطیلی شبانه، در ساعات مقرر در معابر حضور پیدا کرده و اصناف را مجاب به تعطیلی و بستن مغازه ها می کنند.

خوشنواز همچنین از نصب ۴۰ مورد بنر حاوی اطلاعات مربوط به ویروس کرونا در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا همچنین ۱۱ واحد صنفی و ۷ مراسم عروسی و عزا نیز تعطیل شده است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های فرهنگی این منطقه در مقابله با ویروس مرگبار کرونا نیز اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگی منطقه ۲ با برگزاری کارگاه های مجازی برگرفته از آموزش متخصصان و کارشناسان مرتبط، همچنان در حال فعالیت است و اطلاعات لازم در خصوص نحوه برخورد با بیماران کرونایی، برای بهبود آنان را به شهروندان ارائه می کند.

خوشنواز در خاتمه اظهار امیدواری کرد با همکاری شهروندان عزیز بتوانیم زنجیره این بیماری منحوس را از جامعه قطع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز