ایستگاه‌های مطالعه در اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز مستقر می‌شوند

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۰۱۴۴
ایستگاه‌های مطالعه در اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز مستقر می‌شوند
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز، از استقرار ایستگاه های مطالعه در داخل فضای اتوبوس های شرکت واحد و نیز ایستگاه های اتوبوس خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی، در دیدار مشترک با معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری تبریز برای توسعه کتاب و کتابخوانی افزود: کتاب یکی ازمحوری ترین برنامه های ما در سالجاری هست که تاکنون با برگزاری چندین مسابقه با محوریت کتاب، استقرار ایستگاه‌های مطالعه کتاب در مجتمع‌های مسکونی، جلسات نقد و بررسی کتاب به صورت مجازی و ... به عنوان بخشی از برنامه های حوزه فرهنگی شهرداری یاد کرد که با لحاظ کردن شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال شد و توانست توفیقاتی به دست آورد.

‌وی افزود: کتاب محور توسعه و ترقی در همه جوامع است و ما عزم خود را جزم کرده ایم که به اندازه مقدور، سرانه مطالعه را در میان شهروندان تبریزی افزایش دهیم و برای نیل به این هدف نیاز به تعامل همه دستگاه ها هست.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با اشاره به ظرفیت موجود در شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار داشت: بی تردید این زمینه همکاری می تواند در افزایش سرانه مطالعه شهروندان نقش آفرین باشد و ما نیز در برنامه ریزی های خود از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: محتوای مورد نیاز برای تامین این آثار بر عهده حوزه فرهنگی شهرداری تبریز خواهد بود و امیدواریم زمینه بهره برداری مطلوب از این ظرفیت نیز فراهم آید.

علیرضا نوتاش، معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز در این دیدار با قدردانی از نظر ویژه معاونت فرهنگی شهرداری به امر کتاب اظهار داشت: بی تردید این جنبه همکاری می تواند به بهترین شکل زمینه استفاده از ظرفیت موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی را فراهم نماید و ما نیز دراین خصوص همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: امیدواریم که در این راستا، اتفاقات موثر و سازنده ای شکل بگیرد و بتوانیم در جریان سازی کارنامه پرباری به لحاظ همکاری بین سازمانی شکل دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز