ایرج شهین باهر اعلام کرد:

۷۴ کیلومتر مسیرگشایی و تعریض معابر در سه سال اخیر اجرا شده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۲
۷۴ کیلومتر مسیرگشایی و تعریض معابر در سه سال اخیر اجرا شده است
شهردار تبریز از اجرای ۷۴ کیلومتر مسیرگشایی، تعریض خیابان ها و معابر با هدف توسعه مناطق کم برخوردار و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر گفت: این حجم از مسیرگشایی شامل ۵۲ طرح در نقاط مختلف شهری بوده که در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری به منظور احیا بافت‌های فرسوه اجرا شده است.

او بیان کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مسیرگشایی و احداث خیابان‌های جدید در نقاط مختلف شهر و به خصوص نقاط کم برخوردار و حاشیه‌نشین طی سال‌های اخیر یکی از اصلی ترین برنامه‌های شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر بوده است.

شهردار تبریز با اشاره به برخی از این پروژه‌های مسیرگشایی گفت: مسیرگشایی های شهدای ارتش، شهید میلانی، عطار نیشابوری، ۳۵ متری صنعتگران، فاز دوم شهید خلیلی و... از جمله مهمترین این پروژه‌ها بوده که علاوه بر سهولت عبور و مرور، دستاوردهای زیست محیطی و ارزش افزوده برای این مناطق را نیز به همراه داشته است.

ایرج شهین‌باهر یادآور شد: ارزش افزوده پروژه‌های مسیرگشایی به لحاظ بازآفرینی فرهنگی، ساختاری و ترافیکی در بافت فرسوده به مراتب چندین برابر هزینه‌های تملک و اجرا خواهد بود و در سیاست‌های کلی بازآفرینی شهری پیش بینی شده است.

شهردار تبریز با اشاره به مزایای متعدد این اقدامات گفت: با وجود اینکه اجرای پروژه‌های مسیرگشایی مزایای متعددی به همراه دارد اما تاکید بر جنبه زیست محیطی بیش از هر اقدامی در این خصوص مدنظر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز