وزیر صمت :

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۸
اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت است، گفت: برای اتمام این طرح‌ها تا پایان دولت تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا رزم‌حسینی  در نشست هم‌اندیشی با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان شرقی در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود و وزارتخانه نیز در این خصوص آمادگی دارد.

وی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع) هم می‌تواند در این امر کمک و مشارکت داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: آذربایجان حق بزرگی بر گردن ایران دارد و در این خطه برای تمامیت ارضی کشور خدمات بزرگی ارائه شده است.

وی تاکید کرد: روزگاری تبریز قطب صنعتی کشور بود و شاهرگ حیاتی صادرات به اروپا به حساب می آمد که البته هنوز هم مرکز مهم صادرات کشور است.

رزم‌حسینی افزود: صنعت آذربایجان شرقی بعد از انقلاب هم با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده و در شرایط تحریم نیز صنعت منطقه بی‌آسیب نمانده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت آذربایجان شرقی، به طور حتم نسبت به این استان توجه بیشتری خواهیم کرد و در عمل این موضوع را نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد: ۱۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه مس آذربایجان شرقی انجام شده و در موضوع نفلین‌سینیت نیز کارهای خوبی انجام شده است .

معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در خصوص موضوعات مطرح‌شده از سوی نمایندگان استان در مجلس ارائه کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز