سرمایه گذاران بنام تبریز در آماج ناجوانمردی‌ها/پولاد و ژائله در تیررس تخریب ها

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۱۵۱۶
سرمایه گذاران بنام تبریز در آماج ناجوانمردی‌ها/پولاد و ژائله در تیررس تخریب ها
موضوعی که در روزهای اخیر به یکی از سوژه‌های برخی رسانه‌های محلی تبدیل شده، حضور علی پولاد، سرمایه‌گذار مشهور بین‌المللی و مالک مجموعه لاله پارک در تبریز است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این بین علاوه بر انتقادات و تخریب‌های همزمان برخی رسانه‌ها نسبت به این شخص، یونس ژائله، کارآفرین و صادرکننده مطرح ملی نیز در آماج حملات ناجوانمردانه قرار گرفته است.

وی تا به امروز توانسته برای بیش از بیست هزار نفر از جوانان آذربایجان شرقی، شغلی پایدار ایجاد کرده و افتخار تامین معاش هزاران نفر از مردم استان را نصیب خود کند.

اما موضوعی که در این وانفسا باید به آن توجه کرد، علت افزایش فشارهای مختلف بر اوست و نکته قابل تامل مطالب به دور از واقعی است که برخی از رسانه ها این روزها در خصوص وی مطرح می کنند.

موضوع دیدار رییس اتاق بازرگانی تبریز و مالک هلدینگ بزرگ شیرین عسل با علی پولاد در هتل کایا با علی پولاد در حالی مطرح می‌شود که پیگیری‌های رسانه‌ای حاکی از کذب بودن این موضوع و حضور ژائله در یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی خارجی است.

بدون شک حضور کارآفرینانی همچون ژائله در نمایشگاه‌های بین‌المللی باعث مطرح شدن توان ایران اسلامی در تولید و صادرات شده و ارز آوری بیشتر برای کشور و بخصوص خطه آذربایجان را به دنبال خواهد داشت.

در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور به نظر می رسد حمایت از سرمایه‌گذاران  باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شده و  رسانه ها نیز با این همراهی در مسیر حرکت پرشتاب و توسعه اقتصادی کشور سهیم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز