رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:

تلاش برای تحقق وعده سبز مدیریت شهری

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۴۳۰۰
تلاش برای تحقق وعده سبز مدیریت شهری
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز تلاش می‌کند در هفته‌های باقی‌مانده طرح کاشت یک میلیون اصله نهال را تداوم بخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری  در حاشیه آغاز فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه اظهار کرد: سال ۹۹ سال فضای سبز نامیده شده بود و با توجه به این نامگذاری، ما هم تلاش می کنیم که به قولی که به مردم داده شده، عمل شود.

او ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و با همکاری شهرداری های مناطق، به تعهدی که در این خصوص داده شده عمل می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: اقدامات در خصوص توسعه فضای سبز و درختکاری از جمله هرس، سم پاشی، گلکاری و درختگاری از ماه جاری به صورت علمی انجام می شود و امیدواریم که کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه را که قول داده بودیم، انجام دهیم.

او افزود: البته موضوع مهم تر این است که مشارکت مردم در این خصوص بیشتر شده است و به دنبال این مشارکت، شهرداری تبریز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اعلام کرده که می تواند در خانه های شهروندان به صورت رایگان درخت میوه بکارد.

دبیری عنوان کرد: هم اکنون ثبت نام کاشت رایگان درخت میوه در خانه های شهروندان انجام می شود و ما نیز دعوت می کنیم که مردم بیایند و در این طرح ثبت نام کنند.

او گفت: میزان مشارکت مردم هر چقدر افزایش پیدا کند، نشان می دهد که ما چه مقدار در توسعه فضای سبز و کاشت درخت و درختچه موفق عمل کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز