رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی :

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند راهبردهای پیشگیرانه است

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۱۴۷۷
حفاظت از منابع طبیعی نیازمند راهبردهای پیشگیرانه است
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: برای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی باید به دنبال تغییر نگرش و ارائه راهبردها و راهکارهای پیشگیرانه باشیم تا از تضییع حقوق دولت و مردم جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در نشست گرامی داشت هفته منابع طبیعی با بیان اینکه یکی از اولویت های دستگاه قضایی حفاظت از حقوق عامه بوده که موضوع منابع طبیعی نیز یکی از مصادیق حقوق عامه است، اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده که اجرای قانون جامع حدنگار از مهمترین اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی اجازه تعرض به منابع طبیعی را نمی دهد، افزود: 891 هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی باید به دنبال تغییر نگرش و راهبردها باشیم و پیش از برخورد با تخلفات با ارائه راهکارهای پیشگیرانه از تضییع حقوق دولت و مردم پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه گشت های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان باید هدفمند باشد، ادامه داد: ساخت و سازها باید با نظارت دقیق و مستمر انجام شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز