تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۸۸۱۴
تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز
با حکمی از سوی ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز داریوش نوین به عنوان مدیرعامل جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، داریوش نوین، فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی و دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری، فعالیت خود را به عنوان کارشناس کشاورزی از سال 1380، در پروژه جنگلکاری عون بن علی آغاز کرد.   

 مسئول طرح بدنه سازی حاشیه شمالی اتوبان پاسداران، مسئول طراحی و احداث پارک های جنگلی ارم و ربع رشیدی، طراحی و احداث بیش از 200 هکتار جنگل دست کاشت در ارتفاعات عون بن علی و طراحی و اجرای پروژه حیات وحش عون بن علی به مساحت 40 هکتار از مهمترین اقدامات داریوش نوین در دوره فعالیت ۱۶ ساله خود در تفرجگاه عون بن علی می توان برشمرد. 

داریوش نوین از سال 1396 به عنوان معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه شش تبریز، منصوب شد. وی بعد از دوره­ ای دوساله، مدیر مشارکت و سرمایه گذاری سازمان سیما و منظر شد و از اول مهرماه 1399 نیز مسئولیت معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه 9 را برعهده داشت.  

تالیف کتب ژئوتوریسم عینالی، بررسی حاشیه نشینی با تفحصی بر زمین لرزه در کلان شهر تبریز و زمین شناسی مهندسی شهری تبریز و مقالات علمی، تحقیقی و اجتماعی در کارنامه نوین دیده می شود.

پیش از این برزگر جلالی مدیریت این مجموعه را بر عهده داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز