رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز پرداخت می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۰۶۹۷
۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز پرداخت می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی دو پروژه مهم راه‌آهن تبریز- بستان‌آباد و مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز تا یک هفته آینده ۱۹۰ میلیارد تومان تخصیص و پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدباقر نوبخت در سفر خود به آذربایجان شرقی در بازدید از مدول دوم تصفیه‌خانه در حال احداث تبریز، اظهار داشت: با واریز مبلغ ۴۰ میلیارد تومان، مدول دوم باید در بیستم تیر ماه امسال افتتاح شود.

وی همچنین در بازدید از ایستگاه راه‌آهن خاوران با اعلام اینکه در کمتر از یک هفته آینده ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی برای تجهیز و راه‌اندازی این ایستگاه پرداخت می‌شود، گفت: با پرداخت مبلغ یاد شده این ایستگاه که جزو پروژه راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز است تا پایان تیر ماه امسال تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

نوبخت گفت: طی چند سال گذشته سفرهایی برای پیگیری پروژه‌ راه‌آهن میانه- بستان‌آباد و بستان‌آباد- تبریز انجام داده‌ایم که فاز اول آن در آذر ماه سال ۹۸ افتتاح شد.

وی ادامه داد: تلاش ما این بود که با توجه به وجود پل طولانی باسمنج بتوانیم طبق قولی که داده بودیم تا قبل از اتمام دولت دوازدهم این پروژه بزرگ که مسیر و زمان را کوتاه می‌کند، به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: در ۳۱ تیر با حضور خانواده‌های معظم شهدا ایستگاه خاوران افتتاح شده و با حرکت قطار به سمت مشهد مقدس شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه خواهیم بود.

دکتر نوبخت همچنین مرکز رادیوتراپی و رادیوکموتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را افتتاح و مجتمع خوابگاهی دخترانه تلاش را افتتاح کرد.

عملیات ساخت مرکز رادیوتراپی و رادیوکموتراپی از سال 1397 در مساحت یک هزار و ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه آغاز شده و با هزینه نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

این مرکز با مشارکت خانواده شهیدان قصاب عبداللهی احداث شده و برای تجهیز دستگاه رادیوتراپی و رادیوکموتراپی ۱۱۰ هزار یورو از طریق دانشگاه علوم پزشکی تبریز هزینه شده است.

ارائه خدمات رایگان از طریق این مرکز شامل شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و بستری بیماران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز