مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۵۹۲۷
مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه به بهره‌برداری رسید
مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی شهرک اندیشه عصر دیروز همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،در راستای سیاست های شهرداری تبریز مبنی بر تامین و احداث مسکن ارزان قیمت در مناطق کم برخوردار شهر، مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه با حضور اعضای شورای شهر، شهردار تبریز و منتخبین مردم در شورای ششم به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع مسکونی ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال،  تکمیل شده و کلید چند واحد مسکونی از این مجتمع به ساکنین آن از جمله به یک زوج جوان تحویل داده شد.

شهرداری تبریز در راستای تأمین و احداث مسکن ارزان‌قیمت و مقاوم اقدام به ساخت واحدهای مسکونی در شهرک های جدید کرده است که پروژه ۱۲۴ واحدی ذکرشده، از جمله آن هاست و بقیه پروژه ها آخرین مراحل ساخت خود را طی می‌کند.

همچنین در طرحی دیگر، شهرداری تبریز با انعقاد قراردادی با قرارگاه خاتم‌الانبیا، طرح کلید به کلید را به منظور ساماندهی حاشیه‌نشینان و تأمین مسکن ارزان و مقاوم به تعداد ۲ هزار واحد را در دست اقدام دارد که به زودی کلنگ‌زنی آن آغاز می‌شود. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز