خانواده پایه و اساس هر جامعه ای را تشکیل می دهد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۵۹۲۹
خانواده پایه و اساس هر جامعه ای را تشکیل می دهد
شهردار تبریز از ۶ زوج جوان که ۱۴سکه را به عنوان مهریه توافق کرده‌اند، تقدیر کرد و گفت: خانواده پایه و اساس هر جامعه ای را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر  عصر دیروز همزمان با روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) در مراسمی ضمن تقدیر از شش زوج همکار شهرداری تبریز که در آغاز زندگی‌شان ۱۴سکه  به عنوان مهریه در نظر گرفته اند گفت: ائمه اطهار علیهم السلام همواره باید برای ما الگو باشند و در بحث ازدواج نیز ائمه برای ما راهکارهایی برای بهتر زیستن دارند. 

او افزود: این اقدام همکاران شهرداری که با ۱۴ سکه به عنوان مهریه زندگی خود را آغاز کرده اند، در مجموعه شهرداری تبریز خیلی اثربخش است و به همه جوانان نشان می دهد که ازدواج آسان و به دور از تجملات در اوایل زندگی می تواند بسیار راهگشا باشد. 

شهردار تبریز اظهار کرد: دشمنان برای رسوخ در خانواده ها و متزلزل کردن بنیان خانواده ها بودجه های کلانی در نظر گرفته اند و با ساخت فیلم و سریال های مختلف به دنبال تزلزل در نهاد خانواده هستند، از این رو رواج فرهنگ ساده زیستی یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه ماست. 

شهین باهر اضافه کرد: خانواده پایه و اساس هر جامعه ای را تشکیل می دهد و تربیت خانوادگی نقش تعیین کننده در زندگی دارد و رفتارهای مثبت را به جامعه تزریق می کند. 

یادآور می شود در این جلسه از محمدرضا صادق فام (منطقه ۳)، حسین پیری ( منطقه ۴)، سعید فیروزی (منطقه ۴)، احد صادقی (منطقه ۸)، محمدرضا چرندابی (منطقه ۸) و رسول طهماسبی (منطقه ۸) به همراه همسران شان تقدیر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز