تور دوچرخه‌سواری یک‌روزه کندوان برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۸۲۷۱
تور دوچرخه‌سواری یک‌روزه کندوان برگزار می‌شود
تور دوچرخه‌سواری یک‌روزه کندوان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بیست و یکمین دوره تور دوچرخه‌سواری کندوان صبح روز دوشنبه در مسیر تبریز به شهر جدید سهند آغاز می‌شود.

این تور یک‌روزه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، فدراسیون دوچرخه‌سواری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت دوچرخه‌سواری، نیروی انتظامی، پلیس‌راه و راهور آذربایجان شرقی، صداوسیمای سهند و شرکت عمران شهر جدید سهند در دو مرحله برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین دوره تور یک‌روزه کندوان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۲۸ تیرماه با حضور رکاب‌زنان کشوری از میدان منظریه تبریز آغاز می‌شود و رکاب‌زنان پس از طی مسیر تبریز، بزرگراه تبریز – سهند به خط پایان مرحله نخست می‌رسند.

شرکت‌کنندگان در این تور پس از استراحتی کوتاه، مسیر دوم را از مقابل شرکت عمران شهر جدید سهند آغاز کرده و پس از طی مسیر سهند و اسکو به روستای توریستی کندوان می‌رسند.

این تور در ۳ رده سنی جوانان (۱۱/۱۰/۸۱ الی ۱۳۸۴)، بزرگسالان (۱۳۵۶ الی ۱۰/۱۰/۸۱) و پیشکسوتان (بالای ۴۵ سال) برگزار می‌شود. در رده جوانان به نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

در بخش بزرگسالان جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون ریال خواهد بود. جایزه نفرات چهارم تا ششم هم به ترتیب ۱۰، ۵ و ۵ میلیون ریال است. جایزه نفر اول در بخش پیشکسوتان هم ۱۰ میلیون ریال تعیین‌شده است. نفرات دوم و سوم این گروه هم جوایز ۵ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این تور می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.vo۲.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۰۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز