شهردار تبریز خبر داد:

احداث ۵۳ پارک محله‌ای در عرض ۴۴ ماه

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۶:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۱۰۹۳
احداث ۵۳ پارک محله‌ای در عرض ۴۴ ماه
شهردار تبریز از طراحی، احداث و بهره‌برداری از ۵۳ پارک محله‌ای و تحویل آن به شهروندان در ۴۴ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی رفاهی شهرداری منطقه ۵ تبریز گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز مردم محور است و بر همین اساس پروژه‌های شهری را با نگاهی انسان‌محور طراحی و اجرا می‌کند.

او افزود: در دوره‌های گذشته فضای سبز شهری به پاساژ و کاربری تجاری تبدیل میشد اما در دوره فعلی بزرگترین اقدام شورای شهر این است که شورا برای مردم و شهر کار کرد و بنا را بر هزینه‌کرد اعتبارات شهری برای رفاه مردم گذاشتیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: علاوه بر اینکه اجازه حتی یک متر مربع تغییر کاربری را ندادیم، معادل همه درختان تبریز در دوره فعلی مدیریت شهری درخت کاشت شده است.

او اضافه‌ کرد: امیدوارم شورای ششم و مدیریت آینده شهری، رویه توسعه فضای سبز پایدار شهری دوره پنجم را ادامه دهد.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به احداث و نامگذاری پارکی به نام  «هاشم چاوشی» اعلام کرد: با نامگذاری پارکی به نام هنرمند معروف شهرمان، خواستیم از هنرمندان تبریز نیز قدردانی کنیم. او افزود: بهترین هدیه و تشکر برای مجموعه شهرداری، شادمانی کودکان و اهالی محل است که از این پارک استقبال کرده و با این حضور پرشور خستگی چهار سال از تن ما درآمد.

شهردار تبریز ابراز داشت: تلاش کردیم در این مدت رضایت مندی مردم را جلب کرده و در راستای آبادانی شهر قدم برداریم. او اضافه‌ کرد: در این دوره از مدیریت شهری شاخص های توسعه پایدار شهری را افزایش دادیم و امیدواریم شورای ششم نیز بر اساس برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله  که تدوین شده است، پیش برود.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به برندسازی تبریز در سطح ملی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم برند تبریز به عنوان تمیزترین شهر کشور و شهر بدون معتاد متجاهر و بدون گدا را حفظ کنیم، به طوری‌ که حتی در توسعه‌یافته ترین شهرهای جهان هم این موضوع محقق نشده است.

او یادآور شد: تبریز در سازمان یونسکو به عنوان شهر خلاق در حوزه ادبیات معرفی شده است و تلاش داریم هر روز قدم‌هایی رو به جلو برداریم.

شهردار تبریز افزود: به عنوان یک شهروند، از اعضای شورای پنجم شهر که در چهار سال گذشته تمام امور را پیگیری و هدایت کردند تا شهرداری رویه گذشته خود را تغییر دهد، قدردانی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز