رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد:

فرهنگسرای الغدیر یکی از مراکز فعال واکسیناسیون کرونا

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۰۲۱۴
فرهنگسرای الغدیر یکی از مراکز فعال واکسیناسیون کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز فرهنگسرای الغدیر را یکی از منظم‌ترین مراکز فعال واکسیناسیون کرونا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین صومی در بازدید از مرکز واکسیناسیون کرونای فرهنگسرای الغدیر با ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه، گفت: فرهنگسرای الغدیر یکی از منظم ترین مراکز فعال واکسیناسیون کرونا در استان است که ظرفیت تزریق سه هزار دوز واکسن در روز را دارا است.

وی ضمن بازدید از روند ارائه واکسن به گروه‌های هدف طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نظر مراجعه کنندگان در خصوص نحوه نوبت دهی و روند واکسیناسیون در این مرکز را نیز جویا شد.

صومی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به سرعت واگیری کرونا، به همت عالی مردم نیاز داریم تا همانند اوایل شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، برای پشت سر گذاشتن این پیک بیماری با ما همکاری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان، قدردانی کرده و افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک زدن و افزایش سرعت واکسیناسیون عمومی، شاهد کاهش و در نهایت نابودی این ویروس منحوس باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز