رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

نوجوانان و جوانان مستعد تبریزی را حمایت می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۳۴۵۱
نوجوانان و جوانان مستعد تبریزی را حمایت می‌کنیم
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به حمایت این سازمان از نوجوانان و جوانان تبریزی مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی، از برنامه‌ریزی برای تجهیز آکادمی کشتی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک دانش پناه، با حضور در آکادمی کشتی شهرداری تبریز ضمن بازدید از وضعیت و شرایط سالن شهربانو با اعضای آکادمی کشتی شهرداری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به سابقه تبریز در کشتی و ورزش پهلوانی، اظهار کرد: ما جوانان مستعدی در این حوزه داریم که باید حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت بگیرد تا برای شهر، استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

دانش پناه ادامه داد: ورزشکاران و پیشکسوتان شناخته‌شده‌ای از تبریز در ورزش پهلوانی و کشتی در ورزش کشورمان درخشیده‌اند و می‌درخشند. در سال‌های اخیر نیز این روند ادامه داشته است. با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، از ورزشکاران، نوجوانان و جوانان تبریزی که مستعد رشد و پیشرفت هستند، حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در این راستا برای تجهیز و افزایش امکانات موجود در آکادمی کشتی شهرداری تبریز برنامه‌ریزی می‌کنیم تا آموزش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته با کیفیت بهتری انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز