معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز عنوان کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ارائه آموزش‌های شهروندی

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۹:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۰۳۸۶
بهره‌مندی از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ارائه آموزش‌های شهروندی
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز بر بهره‌مندی از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ارائه آموزش‌های شهروندی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جلسه سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی با معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با هدف ایجاد تفاهم‌های مشترک بین دو نهاد و در راستای انجام ماموریت‌های مشترک همچون نقش موثر در آموزش کتب فرهنگ شهروندی، تشریح بیانیه گام دوم و طرح شهردار مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در این جلسه مشارکت و همکاری در ارتقای آگاهی‌های مورد نیاز زندگی شهری برای دانش‌آموزان به‌صورت مدرسه محور و ارائه آموزش‌های پایه شهروندی در قالب کتب فرهنگ شهروندی برای تحقق زمینه‌های نقش‌پذیری اجتماعی و توانمندسازی دانش‌آموزان برای حضور فعال در جامعه اسلامی را از محورهای همکاری مشترک عنوان کرد.  

وی ایجاد زمینه‌های رشد معنوی دانش‌آموزان با ارائه الگوهای مناسب انقلابی، اسلامی و هویت‌بخشی و تقویت روحیه تعاون و همکاری گروهی و کار جمعی دانش‌آموزی با اجرای فعالیت‌های نشاط بخش معنوی و اجتماعی با اجرای طرح شهردار مدرسه را از دیگر محورهای همکاری مشترک بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی تأثیر بسزایی در ارائه خدمات فرهنگی و ارائه آموزش‌های شهروندی به دانش‌آموزان داشته باشد.

در این جلسه، حمیدی نیا سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی گزارشی از وضعیت اتحادیه در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی ارائه داد و خواستار هم‌گرایی و هم‌افزایی با شهرداری در تقویت فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در سطح شهر تبریز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز