مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان الگوی کشوری معرفی می شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۴۱۷۷
برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان الگوی کشوری معرفی می شود
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی حرکت در مسیر تحقق اهداف و چشم‌اندازهای گام دوم انقلاب را یکی از مهم‌ترین راهبردهای فرهنگی کشور دانست که ضروری است دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، با اشاره به آغاز فرایند اجرایی تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی از تیرماه سال جاری، گفت: با توجه به عمکرد مطلوب استان در این زمینه، شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر دارد که برش استانی آذربایجان شرقی را به عنوان پایلوت کشوری به سایر استان‌ها معرفی کند.

وی اظهار داشت: این دستاورد ارزشمند در سایه رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و حمایت‌های ویژه استاندار آذربایجان شرقی حاصل شده است که باید قدردان این ظرفیت های عظیم در استان باشیم.

شکوهی با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی کشور پشتوانه فکری و برنامه عملیاتی لازم را برای حرکت در مسیر اعتلای فرهنگی کشور فراهم می‌کند، بر ضرورت اولویت دادن به رویکرد فرهنگی در کلیه حوزه های عمرانی و خدماتی استان تاکید کرد.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی همیشه در گفتمان سازی دینی، علمی و فرهنگی در کشور پیشتاز بوده است و امیدواریم با نهایی شدن تصویب و ابلاغ برش استانی شاهد تقویت محسوس حرکت های فرهنگی در استان باشیم.

در این جلسه گزارش دبیران کمیته های اجرایی تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور از روند تدوین این سند و مصوبات کمیته ها ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز