معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شورا و شهردار انقلابی، بهترین خدمات را به مردم ارائه خواهند داد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۲۷۴۱
شورا و شهردار انقلابی، بهترین خدمات را به مردم ارائه خواهند داد
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معتقدم آذربایجان و تبریز امروز نیازمند انسجام، وحدت و یکپارچگی است چرا که در سایه انسجام و وحدت است که می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در دیدار عباس رنجبر شهردار تبریز با  سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان اظهار کرد: این وحدت و انسجام باید از مسئولان ما شروع شود و یقین دارم اگر این انسجام در شورای شهر ما به وجود آید که بحمدالله وجود دارد، قطعا شهردار تبریز و شهرداران مناطق می‌توانند خدمات بهتری ارائه دهند.

وی ضمن ارج نهادن به زحماتی که شهرداران قبل انجام دادند، تصریح کرد: هنوز تبریز مشکلات زیادی دارد و بنده به عنوان شهروند افتخاری تبریز می‌گویم هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که باید همت کنیم و همه باهم پای کار بیاییم تا بهترین خدمات را برای مردم انجام دهیم.

سردار پورجمشیدیان افزود: خدا نکند به واسطه برخی اختلافات جزئی و سلایق، ما از خدمات به مردم محروم شویم. من مطمئنم این رارائه بهترین خدمات در تبریز رخ خواهد داد و شورای شهر انقلابی ما و شهردار انقلابی، مذهبی و حزب‌اللهی ما این کار را در تبریز انجام خواهند داد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انتخاب شهردار جدید تبریز گفت: به نظر من انتخاب خوبی که شورای شهر تبریز در خصوص انتخاب شهردار داشتند، قابل قدردانی است چراکه من سابقه طولانی آشنایی با ایشان را دارم و سوابق خوب ایشان در مسائل عمرانی و شهرسازی قابل تامل است.

وی با تاکید بر اینکه در دوره جدید انتخابات شورا، اتفاقات خوبی در سراسر کشور رخ داد، افزود: در تبریز نیز شورای جوان و انقلابی روی کار آمد که به نظر می‌رسد این امر می‌تواند باعث تحولی خوب در شهر تبریز باشد.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: تبریز جزو کلانشهرهای کشور و از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است و شان تبریز ایجاب می‌کند از ظرفیت‌های خوبی که در این منطقه وجود دارد، حداکثر بهره‌برداری انجام شود.

وی یادآور شد: معتقدم مردم ما به‌رغم همه مشکلاتی که با آن درگیر هستند، از ما این طور حمایت می‌کنند و پشتکار دارند و انتظارات آنها به‌حق است. شان آنها این است که بالاترین خدمت را به آنها داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز