ستوده نژاد: شهدا الگوی فداکاری و ایثار در راه وطن هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۲۳۶۰
ستوده نژاد: شهدا الگوی فداکاری و ایثار در راه وطن هستند
مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست هیات های ورزشی شهرستان اسکو با تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: اعتقاد قلبی دارم که هرچه داریم از خون شهداست و باید در تمام فعالیت های خود با اقتدا به این عزیزان راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،حبیب ستوده نژاد در ادامه جلسه، توجه به بخش خصوصی را جزو اولویت های ورزش استان دانست و گفت: خوشحالیم که امروز شاهد بازگشایی استخر شهرستان اسکو هستیم که با همت بخش خصوصی بازسازی و بازگشایی می شود.

وی در ادامه سخنان خود در جلسه رئیس هیات های ورزشی شهرستان اسکو خاطر نشان کرد: وقتی مسولیتی را به عهده میگیریم در قبال آن پاسخگو هستیم علی الخصوص مسئولین ورزش و روسای هیات های ورزشی که در قبال آینده ورزشی جوانان و سلامت جامعه پاسخگو هستند.
وی ادامه داد: به عنوان خادم ورزش و جوانان استان افتخار میکنم که در خدمت جوانان و ورزشکاران استان هستم و تمام تلاشم را برای سلامت و سربلندی جوانان استان بکار خواهم بست و می‌دانیم که مشکلات هیات های ورزشی زیاد است و بحق، ما نیز پیگیر رفع این مشکلات هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: توجه به بحث فرهنگی خواست من از شماست و از شما می خواهم نه تنها در بخش قهرمانی در بخش های فرهنگی و اخلاقی تلاش زیادی نمایید چون قهرمانی در کنار سجایای اخلاقی است که زیبا و پسندیده است و توجه به اخلاق پهلوانی ست که ورزشکار را به اوج خواهد رساند.
ستوده نژاد همچنین توجه بیشتر به بخش جوانان و فرهنگ سازی را در جامعه خواستار شد.
ستوده نژاد پس از این جلسه به گلزار شهدای شهرستان رفته و با آرمانهای حضرت امام و رهبری میثاق دوباره بست.
در ادامه سفر به شهرستان اسکو،ستوده نژاد، فرماندار و امام جمعه این شهرستان به دیدار خانوده شهید ورزشکار حسین کاظم زاده اسکویی رفت و پس از تجلیل از خانواده این شهید به بازدید از اماکن ورزشی شهرستان پرداخت.
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز