خبرنگاران پیشگامان توسعه شهری هستند

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۱۴۶۱
خبرنگاران پیشگامان توسعه شهری هستند
رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در پوشش منصفانه اخبار شهر و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگاران را پیشگامان توسعه شهری و بازوان فکری مدیریت شهری دانستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در متن پیام مشترک حجت‌الاسلام رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است: 

بدون شک توسعه جوامع بدون مطالبه‌گری از سوی فرهیختگان رسانه‌ای امکان‌پذیر نبوده و آرا و دیدگاه‌های آنها راه‌گشای مدیریت شهری در انجام مأموریت‌های خود است.  

جامعه رسانه‌ای تبریز بدون هیچ گونه چشم داشتی توسعه کهن‌شهر تبریز را هدف قرار داده و با انتقادات سازنده خود و مطالبه‌گری به موقع مسائل و مشکلات شهری را مطرح و در کنار آن راهکاری برای رفع آنها نیز ارائه کرده‌اند.  

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سیدالشهدا حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، و قدردانی از زحمات تمامی فرهیختگان رسانه‌های مختلف تبریز در پوشش اخبار شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در یک‌سال گذشته، روز خبرنگار را گرامی داشته و آرزوی بهروزی و کامیابی برای تک‌تک عزیزان شاغل در رسانه‌ها داریم.  

رجای واثق داریم خبرنگاران عزیز با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان همیشه در دفاع از حق، حقیقت و آزادگی در جامعه نقش آفرین خواهند بود.  

رسول برگی

یعقوب هوشیار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز