رونمایی از پوستر رینوتکس ۲۰۲۲ با حضور استاندار آذربایجان شرقی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۶۲۵۳۷
رونمایی از پوستر رینوتکس ۲۰۲۲ با حضور استاندار آذربایجان شرقی
پوستر دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2022) با حضور استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد؛ این نمایشگاه، دوم تا ششم آبان امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از پوستر رینوتکس 2022، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید دانش‌بنیان، نمایشگاه ربع رشیدی باید متفاوت از سال‌های گذشته و با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.

عابدین خرّم افزود: این نمایشگاه باید محل انعقاد قراردادهای بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان و آماده شدن آنها برای تولید انبوه و صادرات محصولات فناورانه باشد و از این رهگذر بتوانیم تبریز را به هاب صادرات دانش‌بنیان در کشور و منطقه تبدیل کنیم.

مشاور و نماینده تام‌الاختیار استاندار در حوزه فناوری، نوآوری، اقتصاد دانش‌بنیان و منطقه ویژه علم و فناوری هم در این مراسم گفت: رویکرد ما در این دوره از نمایشگاه ربع رشیدی، کیفی‌سازی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه است.

عبدالرضا فلاح افزود: رینوتکس را به‌عنوان یک فرصت اقتصادی می‌بینیم و آمادگی داریم تا امکان استفاده از این فرصت را برای تمام بازیگران و عناصر اکوسیستم فناوری در استان و کشور آماده کنیم.

سعید غریب خواجه، مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از 9 دوره برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی، گفت: امکان معرفی و عرضه محصولات فناورانه به بازارهای هدف و ارتباط صاحبان فناوری با صاحبان صنایع از مهم‌ترین مزایای برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز