پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۳۱۵۱
پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طی پیامی روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

روز "تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی"، فرصت مغتنمی است تا در راستای رویکرد مردم‌سالارانه نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه واقعی مردم در عرصه های مختلف از منظر مشارکت مسئولانه و سازنده مورد توجه و تجلیل قرار گیرد.

سازمان های مردم نهاد، نهادهای خودجوش مردمی هستند که احساس مسئولیت را رسالت خود دانسته و در راستای دستیابی به آرمان های جامعه والا و عاری از مشکلات گام می نهند.

تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی از ارزشمندترین نیازها و ضرورت‌های هر کشور به شمار می‌روند که تشکیل‌دهنده و تقویت‌کننده سرمایه اجتماعی هستند و این سرمایه اجتماعی سبب انسجام ملی، همدلی و همکاری میان مردم می‌شود، بنابراین همه مردم و مسئولان باید در تقویت و گسترش آن تلاش و کوشش کنند.

در برهه های مختلف تشکل های مردم نهاد ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار هستند، از سیل و زلزله گرفته تا کارهای فرهنگی و اجتماعی و جهادی و درکل هرگونه فعالیت‌ داوطلبانه که با درکی عمیق و آگاهانه از موضوعات جامعه در حوادث گوناگون در کنار همدیگر و در خدمت به همنوعان خود بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

لذا بر خود وظیفه می دانم تا حد توان و با تمام ظرفیت از سازمان های مردم نهاد جوانان استان حمایت کرده و قدردان زحمات آنها در کارهای داوطلبانه باشم.

در پایان ضمن تبریک روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی خدمت تمامی فعالان بی‌ادعا و گمنام این عرصه علی الخصوص اعضای محترم سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر استان، آرزوی توفیقات روزافزون را برای تمام جوانان دارم.
حبیب ستوده‌نژاد، خادم ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز